AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #1 Skrevet 23. januar 2016 Jeg opplever så og si aldri at menn flørter med meg i det virkelige liv. Har hatt profiler på diverse nettdatingsider, og fått nok respons til å tenke at jeg virker OK nok til at menn vil ha kontakt med meg, men det ser ikke ut som at noen i RL er interessert. Syns imidlertid ikke at nettdating er noe for meg, og ønsker heller å treffe noen i virkeligheten. Jeg jobber med flere single menn, og møter menn i andre sammenhenger, men ingen av de ser ut til å være interessert i meg. Kan jo ha noe med deres smak å gjøre såklart, men jeg lurer også på om jeg sender ut noen signaler ubevisst? Mener selv at jeg er hyggelig, blid og imøtekommende mot alle, men ikke flørtete antakelig. Er kanskje litt redd for å drite meg ut og legge an på noen som ikke er interessert, og som kanskje syns det er plagsomt. Noen tips? Både til hvordan man flørter og hvordan man ser om en mann er interessert. Hilsen TS som syns dette er litt flaut å spørre om Anonymkode: 2aa44...249
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #2 Skrevet 23. januar 2016 Skaff nye bilder Menn pleier stort sett bare å flørte med folk de liker bildene til. Anonymkode: 95e9d...5ef
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #3 Skrevet 23. januar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skaff nye bilder Menn pleier stort sett bare å flørte med folk de liker bildene til. Anonymkode: 95e9d...5ef Jeg mener å spørre om hvordan flørter jeg med noen jeg treffer på jobb eller liknende steder, ute i verden, ikke nettdating Anonymkode: 2aa44...249 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #4 Skrevet 23. januar 2016 Trenger noen råd om dette jeg også. Ikke minst om hvordan jeg skal slutte å være så redd for å være plagsom at jeg gir opp før jeg egentlig har prøvd fordi jeg antar at ingen vil være interessert Anonymkode: 0c7bd...1cf
visp Skrevet 23. januar 2016 #5 Skrevet 23. januar 2016 Det er vel ikke akkurat noe man gjør men heller en spesiell tone som dukker opp om det er kjemi mellom to mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå