Gå til innhold

Hjelp! Pasientreiser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg? Jeg skal reise med fly, og det er pasientreiser som har bestilt billettene for meg. Har fått en melding med info om når flyene mine går, men jeg har ingen billett eller referansenummer. Kom på det nå, lørdag ettermiddag, og flyet går før noen kontorer åpner på mandag. Hjelp?! Får jeg noen melding like før? Stressa.

Anonymkode: e80d5...c7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv ut meldkngen du har fått fra pasientreiser. (Tror der er folk på jobb hos pasientreiser både i dag og i morgen?)

Husk å ta vare på billetter og kvitteringer for reise på hver side av flyreisen, også evt. Parkeringsbillett. Du skal bare betale en egenandel for reisen hjemmefra og til behandlingsstedet. Samt en egenandel for returen. Der gjøres det mye feil hos frikortkontoret. 

Anonymkode: b4753...1ad

Skrevet

Ta kontakt med flyselskapet og spør der.

Anonymkode: 9a10f...1dc

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ta kontakt med flyselskapet og spør der.

Flyselskapet, vanligvis Norwegian, kan ikke svare på noe som er knyttet til pasientreiser. 

Skrevet

Infoen står i sms'en du fikk

Anonymkode: 2894e...1a6

Skrevet

HVis du leser meldingen du fikk på tlf., så ligger referansenummeret der. Det pleier å stå rett bak navnet ditt (eks: Olsen3FRQ67M) Om ikke, så står det hvilket fly du skal reise med (WF, SK osv). Da kan du gå til den riktige innsjekkingsskranken.

Skrevet
1 minutt siden, reiseglad skrev:

HVis du leser meldingen du fikk på tlf., så ligger referansenummeret der. Det pleier å stå rett bak navnet ditt (eks: Olsen3FRQ67M) Om ikke, så står det hvilket fly du skal reise med (WF, SK osv). Da kan du gå til den riktige innsjekkingsskranken.

Når det er pasientreiser så kommer ikke smsen før noen få timer få flyet går. Mandagsmorgenen om hun reiser nandag. Så hun har neppe fått noen medling enda. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flyselskapet, vanligvis Norwegian, kan ikke svare på noe som er knyttet til pasientreiser. 

Jeg tenkte at dem sikkert har passasjerlister med navn, og finn billetten hennes der.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Infoen står i sms'en du fikk

Anonymkode: 2894e...1a6

Det eneste som står i sms'en er når flyene går

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når det er pasientreiser så kommer ikke smsen før noen få timer få flyet går. Mandagsmorgenen om hun reiser nandag. Så hun har neppe fått noen medling enda. 

Aha! Takk!

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skriv ut meldkngen du har fått fra pasientreiser. (Tror der er folk på jobb hos pasientreiser både i dag og i morgen?)

Husk å ta vare på billetter og kvitteringer for reise på hver side av flyreisen, også evt. Parkeringsbillett. Du skal bare betale en egenandel for reisen hjemmefra og til behandlingsstedet. Samt en egenandel for returen. Der gjøres det mye feil hos frikortkontoret. 

Ingen på jobb der før mandag...

Anonymkode: e80d5...c7c

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Ta med deg den infoen du fikk tilsendt fra Pasientreiser. I tillegg tar du med deg reisepasset ditt e.l. legitimasjon og viser dette frem i skranken ved innsjekking. Jeg har ikke blitt spurt om referansenummer e.l. de siste årene jeg har vært ute og reist mellom inn- og utland. Det holder med gyldig legitimasjon. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...