Gå til innhold

35 år og singel. Er det håp for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 35 år, singel og leter etter noen å dele livet med. Men som alle vet så er det ikke lett å finne en ute i den harde singelverden. Er det attraktivt med en 35 år singel dame uten barn? 

Anonymkode: a6e68...aa9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betydelig mer attraktivt enn en 35år gammel dame MED barn iaffall.

Anonymkode: 85aa6...466

• Liker 18
Gjest Nordavind
Skrevet

Og hvorfor skulle det egentlig ikke være attraktivt?..

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 35 år, singel og leter etter noen å dele livet med. Men som alle vet så er det ikke lett å finne en ute i den harde singelverden. Er det attraktivt med en 35 år singel dame uten barn? 

Så lenge det er liv er det håp :-)

Skrevet

Selvfølgelig er det håp.Ikke gi opp!

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Betydelig mer attraktivt enn en 35år gammel dame MED barn iaffall.

Anonymkode: 85aa6...466

Det kommer da an på damen! Enkelte 35-åringer er single og barnløse av en grunn, for å si det sånn :-) Mens en dame med barn fra et tidligere forhold kan være svært attraktivt. Så her er det mye som spiller inn.

Dersom damene er prikk like utenpå og inni, vil nok de fleste menn kanskje foretrekke henne uten barn. Men slik er jo ikke virkeligheten.

o

Anonymkode: b3dd3...8f7

• Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet

Så klart. Hvorfor skulle det ikke være håp? Du er tross alt dame, singel og uten barn ;) Stort håp for deg da.

Skrevet

Menn som ønsker egne barn vil kanskje foretrekke en yngre kvinne? Men for menn som ikke ønsker barn er det sikkert en stor fordel at du ikke har barn. 

Anonymkode: 89fb3...006

Skrevet

Du er jo egentlig akkurat det jeg er ute etter, så svaret er jo åpenbart ja!

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du en attraktiv 35 år gammel singel dame uten barn da?

Skrevet

Menn som ønsker egne barn vil kanskje foretrekke en yngre kvinne? Men for menn som ikke ønsker barn er det sikkert en stor fordel at du ikke har barn. 

Menn vil jo ikke ha barn og forhold. De vil bare tømme seg i flest mulig damer. Det har jeg lest på kvinneguiden. 

Anonymkode: e3d9d...637

• Liker 3
Skrevet

Du tuller nå..?? Hvis ikke, kan du utdype hvorfor du tenker slik? Hun er 35, ikke 50... :klo:

• Liker 4
Skrevet

Godt å høre at mange er positive! 😊 Jeg lager nok mye negative tanker i hodet mitt. Typisk den kommentaren om hvis en mann ikke vil ha barn så er jeg grei nok liksom. Tror ikke jeg skal begynne å ramse opp damer som er eldre enn meg har fått barn, det er ikke få (inkludert min egen mor). Uansett så skal jeg fortsette å leite etter kjærligheten med positiv innstilling! 

TS 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Godt å høre at mange er positive! 😊 Jeg lager nok mye negative tanker i hodet mitt. Typisk den kommentaren om hvis en mann ikke vil ha barn så er jeg grei nok liksom. Tror ikke jeg skal begynne å ramse opp damer som er eldre enn meg har fått barn, det er ikke få (inkludert min egen mor). Uansett så skal jeg fortsette å leite etter kjærligheten med positiv innstilling! 

TS 

Vel du begynner å bli gammel? Snart 40 år gammel, håper bae du ikke er så kresen.

Anonymkode: dfa4f...8f0

Skrevet
42 minutter siden, Nevian skrev:

Du er jo egentlig akkurat det jeg er ute etter, så svaret er jo åpenbart ja!

Det er bra! Hvor gammel er du selv da? 😊

TS

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er bra! Hvor gammel er du selv da? 😊

TS

36, så du er ikke alene i båten i hvert fall :)

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel du begynner å bli gammel? Snart 40 år gammel,

Anonymkode: dfa4f...8f0

:laugh:

Anonymkode: 002fe...b5c

Gjest Hummels
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS 

Ikke bry deg om de som sier menn som vil ha barn går kun etter yngre kvinner. Det er ikke sant. Jeg vil heller ha ei godt voksen oppegående mor til barnet mitt enn ei ung mor som egentlig ikke er klar for å bli mor! Du har mange år på deg enda til å bli mor. Mange velger å bli foreldre veldig sent også for de vil leve livet uten barn først og gjøre det de drømmer om, utdanning, hobbyer, reiser osv.. De færreste går etter yngre kvinner for å få barn. De forelsker seg tross alt i dama og ikke alderen hennes.

Skrevet
1 minutt siden, Hummels skrev:

Ikke bry deg om de som sier menn som vil ha barn går kun etter yngre kvinner. Det er ikke sant. Jeg vil heller ha ei godt voksen oppegående mor til barnet mitt enn ei ung mor som egentlig ikke er klar for å bli mor! Du har mange år på deg enda til å bli mor. Mange velger å bli foreldre veldig sent også for de vil leve livet uten barn først og gjøre det de drømmer om, utdanning, hobbyer, reiser osv.. De færreste går etter yngre kvinner for å få barn. De forelsker seg tross alt i dama og ikke alderen hennes.

Takk skal du ha! Jeg tenker jo også det at jeg hsr fortsatt noen år til barn. Såer det som du sier at det er damen man faller for, ikke om hun er 29 eller 35 år. Jeg ser jo det selv at alder i seg selv spiller ikke så stor rolle for meg, det viktigste er hvordan en mann er som person:) 

TS

Skrevet

kjenner følelsen. er selv sikkert 40 år, små-chubby og helt tragisk. livet er for kjipt.... får håpe sånne som oss kommer oss igjennom også. :)

Anonymkode: 489ca...94a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...