AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #1 Skrevet 23. januar 2016 Nå er jeg veldig usikker... jeg holdt på med en i ca 8mnd før julen. Ingenting mer skjedde med oss og vi pratet en del om dette. Han var veldig usikker på følelsene sine og var redd han ville såre meg. Han har ikke hatt en så lett tid mens vi har holdt på, så timingen har vel ikke vært det beste heller. Jeg håpte jo at vi ville fortsette, men samtidig var det godt da avgjørelsen ble tatt om at vi ikke skulle fortsette. Han sa da at han trodde det vsr best at vi ikke hadde noe kontakt på en stund. Jeg tok dette som et tegn på st han ikke var interessert i det hele tatt. Men... For dn uke siden sendte han mld om hvordan det gikk med meg. Jeg svarte og han prøvde å ringe meg. Det passet ikke å ta den da. Men så i går sendte han en mld om jeg har lyst å treffes... Hva tror dere? Er han litt interessert? Jeg blir så usikker... Anonymkode: 5defd...657
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #2 Skrevet 23. januar 2016 Møt han å se hvordan det går, men ikke ligg med han Dra ut å spise, ta en kaffe, gå en tur Anonymkode: b2215...3b0
Polly Ester Skrevet 23. januar 2016 #3 Skrevet 23. januar 2016 Kan være at den tunge tider er over og at han nå er ovenpå igjen. Ville møtt han og sett an stemningen og så sett om det var noe grunnlag for å fortsette å møtes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå