AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #1 Skrevet 23. januar 2016 Hvorfor er det slik at pus SKAL gjennom døra med en gang den blir lukket? Prøver egentlig å stuedøra på gløtt. Men med en gang den blir lukket kan du vedde på at innen fem minutter så står pus der og mjauer og skal ut. Det er ikke noe hun skal, for to minutter etterpå er hun tilbake igjen. Og så skal hun ut igjen etter en stund, og så inn igjen. Ikke at det gjør sånn veldig mye, men når det er kaldt og man ha pakket seg godt inn i et tepper er det litt irriterende😜 Og en ting til: hun har en tendens til å smette inn i kjelleren når vi er en liten tur der inne for å hente noe. Passer alltid på å rope på henne før jeg lukker døra bak meg, men det er slett ikke alltid hun hører på, da med sultatet at hun flere ganger har blitt stengt inne der i timesvis, til og med over natta. Lærer ikke katter, at hun skjønner at hun blir innestengt der? Hva er det med katter og å måtte gå gjennom alle dører de ikke skal altså? Anonymkode: d6da2...372 2
Aurora M. Skrevet 23. januar 2016 #3 Skrevet 23. januar 2016 Det er instinktet deres som sier at de skal ha kontroll over territoriet sitt og holde det rent for uvedkommende. M.a.o hindrer lukkede dører dem i å gjøre jobben sin, og de blir utrygg og rastløs. Her i huset har det ikke vært en lukket dør på evigheter. Alle dører står på "pusegløtt" med dørkiler (bortsett fra at folk selvsagt får lukke døra når de er på do da!). Jeg orker ikke fly og åpne/lukke dører hele tiden. Har nok med å stå i ytterdøra halve dagen og vente på at hun skal bestemme seg for ut/inn. 2
Perelandra Skrevet 23. januar 2016 #4 Skrevet 23. januar 2016 Det satt to katter ved ei dør kvirrevirrevitt bom bom Den ene til den andre spør kvirrevirrevitt bom bom Skal vi ikke labbe inn igjen? Kvirrevirrevirrevirrevitt bom bom Og så labba begge inn igjen Kvirrevirrevitt bom bom Og da de så var kommet inn kvirrevirrevitt bom bom Så sa den andre, vennen min kvirrevirrevitt bom bom Skal vi ikke labbe ut igjen? Kvirrevirrevirrevirrevitt bom bom Og så labba begge ut igjen Kvirrevirrevitt bom bom. Fritt etter Det satt to katter på et bord 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #5 Skrevet 23. januar 2016 Haha kjenner til den. Katten min synes det alltid er kjekkest å være der den ikke har lov. Som feks om den klarer å komme inn på loftet om luken er åpen, da nekter hun å komme ned i timevis. Samme gjelder kjelleren og soverommet. De rommene er de kjekkeste rommene å være på i hele huset Anonymkode: ab117...4e2
Perelandra Skrevet 25. januar 2016 #7 Skrevet 25. januar 2016 (endret) Det er bare sånn katter er! Endret 25. januar 2016 av Perelandra 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå