Gå til innhold

fakta!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

vet at det er grusomt at barn dør, men hva skal de gjøre da???skal israelerne bare bli beskutt til de dør?de må forsvare seg!

det er terroristene som gjør dette feige! det er DE som dreper barna..de bruker dem som skjold og kaster dem ut i gatene med stein og våpen for at de skal bli drept, for å sette israelerne i et dårlig lys!!

PS: hadde du skutt folk uansett alder, hvis de skjøt mot deg?? Tenk litt på det….hvis noen hadde prøvd å drepe meg, hadde jeg skutt de rett ned i SELVFORSVAR…

Det er ikke noe håp i israel/palestina konflikten...desverre...og grunnen mener jeg er at palestinske barn blir hjernevasket og lært til å hate jøder fra de er veldig små, og da blir de fylt med hat når de blir voksne...

barn og ungdommer løper ut på gatene og kaster stein mot israelske soldater som skal fjerne farlige terrorister og underjordiske tunneller....de må holde seg innendørs!!

israel har rett til å forsvare seg mot slike svin..det er også barn som skyter mot israelere...det er da såkalte ``sivile`` blir drept..de skjønner ikke noe bedre, fordi de hater jøder så inderlig, og jeg skjønner ikke hvorfor??

israelerne går KUN etter terrorister, og ikke sivile....det kan ikke kalles sivile når de skyter mot israelske soldater...

denne konflikten er helt vridd rundt og hele verden er mot guds folk...

terroristene bruker barn som skjold og det er veldig feigt!

dette står også i bilbelen, at alle fire verdens hjørner vil gå mot israel, og da går verden under,det lages også mange løgner om israel, og media ser kun saken far en side, sykt kaller jeg det....så jeg skjønner ikke hvorfor dere er imot fjerning av livsfarlige terrorister og fjerneing av underjordiske tunneller.....israel har ikke noe valg...hvis de ikke hadde gjort noen ting hadde alle jøder vært døde for lenge siden!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

grunnen til at 3 ganger så mange palestinere er drept er:

-de har blitt drept før de prøvde å sprenge seg, eller løp over grensa med våpen for å drepe sivile osv...

-terrorister bruker barn som skjold...de fyrer opp raketter,kaster stein og skyter mot israelere når de kommer for å fjerne farlige terrorister og underjordiske tuneller! israel forsvarer seg bare!! det er palestinerne som angriper når israel kommer for å fjerne terrorister/tuneller osv.....barna må holde seg innendørs!

:evil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

barna bør særlig holde seg innendørs når huset de bor i jevnes med jorda med beboerne inni.

Skrevet

Hei, heihei!

Jeg er enig i noe av det du sier, men DU ser også saken bare fra en side!

Jeg har slekt i Israel - og selv DE ser saken fra begge sider! Iallefall generasjonen som ble født fra 60-tallet og oppover!!

Føler du er litt "ensporet" i meningene dine - det er ALLTID to sider av en sak - også her! :)

...ja, også liker jeg ikke :riste: diskusjoner/debatter hvor skriften i bibelen blir dratt frem... :-?

Gjest lillemora
Skrevet

hvordan kan man forhandle med terrorister og hjernevaskede barnesoldater??

Skrevet

alle palestinere er terrorister og hjernevaskede barnesoldater, så det skjønner jeg godt at du spør om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...