AnonymBruker 42 Skrevet 23. januar 2016 #21 Skrevet 23. januar 2016 Er ikke "bakfra" en av de vanligste stillingene da? Kan jo ikke svare for alle, men for meg funker jo den stillingen i alle fall ekstra godt med litt for mye alkohol innabords, da minstemann gjerne er litt kranglete og vanskelig å ha med å gjøre... 1
Gjest Andrea93 Skrevet 23. januar 2016 #22 Skrevet 23. januar 2016 Tror ikke det har hverken med alder eller kjønn å gjøre om man liker den stillingen. Jeg har til gode å høre om hverken andre jenter eller menn som ikke liker det - uten det er noe galt i at du ikke liker det likevel, TS. For menn er det jo uten tvil visuelt spennende.
Gjest lipgloss Skrevet 23. januar 2016 #23 Skrevet 23. januar 2016 Doggy er den beste stillingen syns jeg da,da kan man klappse litt på rumpa også visst dama liker det,selv liker jeg doggy også når jeg blir tatt selv😊
Pæddan Skrevet 23. januar 2016 #24 Skrevet 23. januar 2016 Er jo kjekt med litt variasjon i sengen vel? Har selv en mann som er meget utholdende og runder vi av med doggi, så tar det ikke mange minuttene før han kommer -og klarer vedkommende å beherske doggi, så er det sjukt deilig å bli tatt bakra.
Kristiansand123 Skrevet 24. januar 2016 #26 Skrevet 24. januar 2016 Åh, jeg elsker doggy. Mannen blir så ivrig bak meg at jeg tenner egentlig mest på det. Og alt i alt, så blir det kanonbra! 😁 💖😋 1
Gjest Kim Skrevet 26. januar 2016 #27 Skrevet 26. januar 2016 Kan jo ta i mye hardere i doggy om det er et ønske fra dama. Doggy, spoon, saks, misjonær og riding er vel de stillingene som brukes mest, og det er en grunn til det...
Gjest Jokkmokk Skrevet 26. januar 2016 #28 Skrevet 26. januar 2016 3 timer siden, Kim skrev: Kan jo ta i mye hardere i doggy om det er et ønske fra dama. Doggy, spoon, saks, misjonær og riding er vel de stillingene som brukes mest, og det er en grunn til det... Hardere? Nei. Ikke for de av oss med kombinasjonen ømfintlig som bare faen og attpåtil hakket større p**** en gjennomsnittet. Sånne som meg må nye oss med å bli dratt i håret istedet som kompensasjonsfaktor. Blir litt som fantasien om å bli tatt b-a-k-fra(ja, den andre typen), i fantasien blir man tatt hardt - i virkeligheten gjør jo det bare jævlig vondt - og hvem vil nå egentlig ha romantisk saktesex i de posisjonene der? Livet er hardt Men til TS - dette bedrives altså hos de aller fleste aldersgrupper for de som måtte like det. Jeg er midt i 30åra, og dette var altså en helt vanlig stilling også på sent 90tall og utover, og slettes ingen innovasjon selv da.
Gjest HarryDotter Skrevet 26. januar 2016 #29 Skrevet 26. januar 2016 Jeg ser svært mange fordeler med doggy stillingen. Jeg elsker damerumpe! Når hun har "stjerten i været" opp mot meg, former stumpen hennes seg i vakker hjerteform. (Noe jeg syntes er særdeles tiltrekkende og opphissende/vakkert). Ja jeg elsker også å se at jeg trenger inn i henne og det å få betrakte hele rumpa/rumpehullet hennes mens jeg puler henne gjør meg gal av kåthet! Jeg digger også å ha ett godt grep rundt hoftene/rumpa hennes. Det får jeg best i den stillingen. Og det er lettere å holde takt og tempo. Det som dog er skikkelig minus med den er at jeg ikke får se ansiktet hennes Man kan ikke få allt på en gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå