Hjarte Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Jeg vil gjerne vite hvilke scener som er deres favoritter. Det spiller ingen rolle om det er fra filmer, tv-serier, eller dokumentarer for den del. Legg gjerne ved en link til youtube om den finnes der Jeg får innlede tråden med noen fra Sherlock og Jurassic park. Sherlock: Utdrikningslaget til Watson. Første møtet med Irene Adler: Jurassic park: Når de ser dinosaurene for første gang. T-rexen jager Malcolm, Ellie og Muldoon. Malcolms kommentar på slutten er nok mye av grunnen til at jeg liker den scenen
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #2 Skrevet 23. januar 2016 Frozen: Slutteksten. For da visste jeg at endelig var denne drittfilmen ferdig. Anonymkode: d639e...db0 1
maia_02 Skrevet 23. januar 2016 #4 Skrevet 23. januar 2016 Liker scenen i Hjelp det er juleferie hvor Chevy Chase får et raserianfall etter at han har fått "julebonusen" sin.
Gjest Ravna Skrevet 21. februar 2016 #10 Skrevet 21. februar 2016 (endret) . Endret 19. januar 2018 av Ravna
nattedroom94 Skrevet 23. februar 2016 #11 Skrevet 23. februar 2016 Har mange, men en av favoritt-scenene er fra The Green Mile, når Den "tøffe" vakta viser seg å ikke være så tøff alikevel, og pisser seg ut når gærningen går berserk. Frydefult!
Ravnklo Skrevet 24. februar 2016 #12 Skrevet 24. februar 2016 (endret) Sterk film og enda sterkere scene. Og denne er hysterisk. Og ja, jeg har en fascinasjon for Tom Hardy. Vanvittig god skuespiller! Endret 24. februar 2016 av Ravnklo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå