Gå til innhold

Er dette en tiltrekkende mann ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

laurence_olivier_gallery_new_10.jpg

Anonymkode: ae67c...c00

Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet

Nei, han har et litt vel feminint uttrykk i ansiktet for min smak. Ascoten hjelper ikke akkurat. 

Skrevet

Jeg kjenner saftene mine renne nedover låret mitt. Gi meg en slik mann :biggrin:

Anonymkode: 3181f...bb5

Skrevet

Hvem er dette? Det ser ut som han har ok trekk, men at bildet ikke er så fint. Kanskje hvis jeg fikk se ham i en annen vinkel/med annen hårsveis eller noe.

Anonymkode: cd234...3e3

Skrevet

Jeg syns ikke det. 

Anonymkode: de82b...22e

Skrevet

Nei, ikke helt min smak.. 

Skrevet

Ikke i det bildet ihvertfall, men jeg har på følelsen at det kommer mye av stilen hans, og uttrykket han har på bildet. 

Skrevet

Jeg synes han var ganske kjekk på det bildet. :biggrin: 

Skrevet

Jeg synes han er tiltrekkende. Hadde ikke sagt nei for å si det slik ;) 

Skrevet

Nei, jeg finner han ikke tiltrekkende.

Anonymkode: c29f6...dee

Skrevet

Nei, han har for store, feminine øyne.

Anonymkode: 704b1...a20

Skrevet

Det er et ganske tidstypisk bilde fra 30-tallet, og menn vil ikke hverken kle seg sånn eller ha håret på den måten lenger. Det ser lettere affektert ut.Men helt kurant for verdens største skuespiller i de åra, tenker jeg. Men i dag er vel silketørkler lovlig gay, og frisyren hans er så forseggjort og kunstferdig at den ville passet bedre på en kvinne.

Men jeg tror nok at en lit mer rufsete versjon av Laurence Olivier hadde slått godt an hos de fleste kvinner i dag også. Jeg mener,han har regelmessige, symmetriske trekk, og alt sitter der det skal.

• Liker 1
Skrevet

Nei! Han er alt for femenin for min smak. Jeg liker typisk Eminem, og han som spiller dr.dre, I straight out of comton(er det slik det staves?)og alt imellom de to.

Skrevet

Ja, flott han ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...