Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener ikke absolutt alle da, men jeg har møtt ekstremt mange som virker negativt innstilt til hvite mennesker. Hadde ei jente fra Karibien i klassen min på universitetet, hu var frekk og sur konstant. Vi prøvde å inkludere henne i flere ting men ho hata oss! I Sør-Amerika ble jeg kalt white trash og mange av de folka der har slengt SÅ mye dritt. Jeg blir skikkelig lei meg og gråter. Hvorfor er de så slemme? 

Anonymkode: 5f0bc...ad7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener ikke absolutt alle da, men jeg har møtt ekstremt mange som virker negativt innstilt til hvite mennesker. Hadde ei jente fra Karibien i klassen min på universitetet, hu var frekk og sur konstant. Vi prøvde å inkludere henne i flere ting men ho hata oss! I Sør-Amerika ble jeg kalt white trash og mange av de folka der har slengt SÅ mye dritt. Jeg blir skikkelig lei meg og gråter. Hvorfor er de så slemme? 

Det er en illusjon du har skapt. Selvfølgelig finner du sikker svarte kvinner som ikke liker hvite og omvendt. Men jeg tviler på at du har møtt ekstremt mange, eller så vet du ikke hva ekstremt mange betyr.

Anonymkode: 0196b...58f

• Liker 1
Skrevet

Kan jo hende at det ikke finnes så mange, men at du som svart kvinne er i en posisjon der du er vanskeligere å angripe, og dermed slipper unna med å oppføre deg dårligere. Elisabeth Nordheim er jo et strålende eksempel på en person som har en oppførsel og et saklighetsnivå som normalt ikke en gang ville fått innpass i kommentarfeltene, men som slipper unna med en forferdelig oppførsel og stygge utspill. Du kan jo se for deg responsen hun hadde fått om hun var hvit, eller enda verre, hvit mann. 

• Liker 2
Skrevet

Tanken har slått meg også, særlig når jeg ser pantelånerne. Ha ha. Men synes mer at temperament er passende. 

Anonymkode: f497a...cc7

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, herzeleid skrev:

Kan jo hende at det ikke finnes så mange, men at du som svart kvinne er i en posisjon der du er vanskeligere å angripe, og dermed slipper unna med å oppføre deg dårligere. Elisabeth Nordheim er jo et strålende eksempel på en person som har en oppførsel og et saklighetsnivå som normalt ikke en gang ville fått innpass i kommentarfeltene, men som slipper unna med en forferdelig oppførsel og stygge utspill. Du kan jo se for deg responsen hun hadde fått om hun var hvit, eller enda verre, hvit mann. 

Hvit stygg mann. Da har  man det gående.

Skrevet
4 timer siden, herzeleid skrev:

Right on the money.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tanken har slått meg også, særlig når jeg ser pantelånerne. Ha ha. Men synes mer at temperament er passende. 

Ja, i serier og filmer er de også sinte og skriker og hoier! Da jeg jobbet med kundeservice var det ofte svarte kvinner som klikka og stod og skrek hvis de ikke fikk vilja si.. Og som sagt når jeg er ute og reiser får jeg SÅ mye dritt av disse kvinnfolka. "Look at that pale skinny ass y'all" i Florida forrige uke seinest.. så stod det en gjeng med afroamerikanske damer og lo av meg :( Skjønner ikke hvorfor de hater meg sånn, jeg er kjent for å være vennlig så syns ikke jeg fortjener slike kommentarer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...