AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Hei hei! Jeg har vært inne og sett på folks facebook sider, folk jeg ikke kjenner på noen måte men som jeg ser av og til liksom.. For hva ellers skal man bruke facebook til?😄neida, men kan disse da se at jeg har vært inne på deres side? På den jeg har vært inne på, tok jeg en ny kikk på nå, og de to nyeste bildene kan jeg ikke se kommentarene eller liksene på. Jeg kan heller ikke like bildet? Noen som vet hvorfor? De har vel ikke blokkert meg eller noe fordi de har sett at jeg har vært inne på deres side? Takk for svar! Anonymkode: 15a92...a9b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Nei, de kan ikke se noe. Anonymkode: 27ff9...3e6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #3 Skrevet 22. januar 2016 nei, det er ikke mulig å se Anonymkode: 25f88...248
lillsunshine Skrevet 23. januar 2016 #4 Skrevet 23. januar 2016 Nei. De kan ikke se. Grunnen til at du ikke kan se likes og kommentarer er fordi de har stilt inn personverninnstillinger til å ikke gjelde offentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå