Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2002 #1 Skrevet 14. juli 2002 Hei, Har følt meg så rar i kroppen den siste tiden. Hadde mest sannsynlig eggløsning på tirs. Kan man merke symptomer på graviditet så tidlig? Jeg trodde i utgangspunktet at man ikke kjente noe før etter at egget har gravd seg ned i livmoren og det skjer vel en gang mellom 8 og 14(? )dager etter eggløsning. Har vært rar i magen samt små kvalm de siste dagene...det er derfor jeg lurer. Noen som vet noe om dette?
Lisemor Skrevet 17. juli 2002 #2 Skrevet 17. juli 2002 Hvis du går og håper kan du få symtomene på graviditet.............. Ta en test når tiden er inne.... Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #3 Skrevet 17. juli 2002 kanskje du skal prøve noe som heter graviditeststest? alle svanger skap er ulike, og vi kan derfor ikke vite om du er gravid. Og forresten, svangerskvalme begynner ikke før den 6.svangerskapsuken. Vi aner dessverre ikke om du er gravid. :-?
Dahlia Skrevet 17. juli 2002 #4 Skrevet 17. juli 2002 Gjest: hun spør ikke om vi vet om hun er gravid... les innlegget og spar oss for småkvalme, småspydige svar. Dog har du rett i at det er forskjellige fra jente til jente...
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #5 Skrevet 17. juli 2002 Dahlia, jeg synes du kan lese innlegget en gang til, hun spør om man kan mer ke symptomer på graviditet så tidlig som to dager etter eggløsning, og jeg prøver å si at det kan man ikke, men hvis hun skulle være gravid, kan hun ta en graviditetstest. Du må jo se at hun lurer på om hun er gravid? det tror hun, ellers hadde hun ikke skrevet inn her.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2002 #6 Skrevet 17. juli 2002 Åh...jegblir så utrolig lei deg Gjest. Du klarer ikke å la være du. Så du fikk pepper for noen andre innlegg her også. Det er jo nødt til å være deg som har svart på mitt spørsmål også...jeg blir helt svett av deg. Det var jeg som skrev innlegget om man kan merke symptomer på graviditet en uke før menstruasjon. Det var et spørsmål om det kan være mulig og merke forandringer i kroppen allerede en uke etter eggløsning. Man flyr ikke på apoteket og kaster bort penger på en graviditetstest før forventet mens. Den vil jo høyst sannsynlig ikke slå ut likevel. Dette spørsmålet var ment til andre kvinner som er gravide eller har vært gravide. Grunnen til at jeg skrev innlegget er jo fordi jeg lurer på om det er mulig. PS! Jeg tror kanskje du har missforstått litt. Dette forumet som heter Graviditet er vel ikke bare et forum for folk som er gravide?? Det er jo et forum som man kan stille spørsmål som angår graviditet. Håper det finnes noen seriøse mennesker der ute som ikke bare er ute etter å skape blest rundt seg selv. Takk for svar Dahlia og Lisemor.
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #7 Skrevet 17. juli 2002 HMMM jeg synes du gir et merkelig svar, du sa du skriver inn for det kan være andre gravide som lurer på dette? den tror jeg ikke noe på, er det ikke deg dette skjedde da? Og her på kvinneg uiden kan du lese alt om graviditet på hovedsiden, der er det noe som heter graviditetsguiden.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2002 #8 Skrevet 17. juli 2002 Som du har blitt påminnet om før. Du må lese det som blir skrevet, og ikke lage dine egne meninger om hva du tror det står. Dette skrev jeg: Dette spørsmålet var ment til andre kvinner som er gravide eller har vært gravide. Grunnen til at jeg skrev innlegget er jo fordi jeg lurer på om det er mulig. Altså; jeg skrev spørsmålet til andre kvinner som er gravide eller har vært gravide....for at de er de eneste som kan svare meg på det. En som aldri har vært gravid kan jo ikke vite dette. Skjønner du nå eller? Nå blir i alle fall dette forumet missbrukt. Det er ikke dette det skulle handle om i alle fall. Slik som jeg ser det så burde sånne som deg ikke hatt tilgang til forumet i det hele tatt. Det føles ikke akkurat enkelt for folk som ikke har svaret på alt og som ønsker kontakt med andre å bruke forumet. Men moderator følger vel med på deg tenker jeg. Det er vel kanskje derfor du ikke tørr å være annet enn gjest. Håper fortsatt på svar på det jeg i utgangspunktet spurte om.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2002 #9 Skrevet 26. juli 2002 Jeg har vært gravid to ganger og født to barn. Begge gangene var jeg rar og uvel i kroppen - litt svimmel, kvalm og "svevende" - føltes som mild båt/bil syke bare et par uker etter befruktning. Dessuten fikk jeg en abnorm lyst på saltlakris........... Ingen av svangerskapene var planlagt, og jeg visste ikke at jeg var gravid. Min lege sa at det varierer fra kvinne til kvinne hvordan kroppen reagerer på en befruktning! Jeg tror ikke dette hadde noe med psyken å gjøre, for jeg hadde virkelig ingen aning om at jeg var gravid. Jeg fikk nemlig mens som normalt...... Oppsøkte legen 6 uker på veg fordi jeg i en mnd. hadde følt meg uvel. Jeg hadde forøvrig gravidea hyperemesis i hele svangerskapet - og legen mener at de tidlige symptomene på graviditet kan skyldes dette. LYKKE TIL - STOL PÅ AT DU KJENNER KROPPEN DIN!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå