Gå til innhold

Når på dagen foretrekker du å trene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet iafall når jeg IKKE liker å trene, og det er rett etter jobb. Da er jeg sulten og sliten og trenger å dra hjem og spise middag. Trente etter jobb i dag og føler meg helt utslitt. Liker best å trene sent egentlig, da har jeg rukket middag og har fått slappe av litt. Evt tidlig om morgenen når jeg har fri :)

Hva med dere? 

Anonymkode: e58e7...d65

Skrevet

Rett etter jobb før middag, sofa og TV. Spiser et mellommåltid.

Anonymkode: 774c3...c56

• Liker 3
Skrevet

Enten tidlig på morgenen, før skole, eller sent på kvelden, sånn 22-23-tiden. 

Det er generelt de tidene på døgnet jeg liker, og fungerer best. Ellers på døgnet hadde jeg foretrukket å sove om jeg kunne.

Anonymkode: 6b7c7...806

• Liker 1
Skrevet

De tidene hvor det er færrest mennesker på treningsenteret. Liker ikke å vente på at apparater skal bli ledig. Når jeg trener ute så kan jeg trene når som helst det har ikke noe å si når på dagen det er.

• Liker 2
Gjest Fox Mulder
Skrevet

Når det er minimalt med folk.

Skrevet

Liker å trene litt seint. Kl. 19.00 er perfekt

Gjest Herr Heftig
Skrevet

På styrkeøkter liker jeg å trene så sent som mulig. Da har jeg fått spist nok, og ettermiddagsrushet er ferdig.

Løpeøkter liker jeg å ta tidlig (selv om jeg aldri gjør det)

Skrevet

Liker å trene på morningen. Da kommer jeg igang og det er lettere å få fullføre. Og det er da jeg har tid. 

• Liker 1
Skrevet

Enten på morgenen, eller på kvelden. Liker ikke å trene rett etter jobb, er både for sliten, og det kryr av folk på treningssenteret på den tiden..

Skrevet

morgenen, er mest opplag da.

• Liker 1
Skrevet

Morgenen! Da har jeg ikke fått en lang dag på meg til å rasjonalisere bort hvorfor jeg ikke trenger å gå på trening i dag:fnise: bare står opp og gjør det, så har jeg hele resten av dagen å 'klappe meg selv på skulderen' på. I tillegg er det lite folk da, og ingen kø :) 

• Liker 2
Skrevet

Tidlig om morgen og på kvelden ! :) 

Skrevet

Jeg trener som regel om kvelden, mellom 18-22.

Skrevet

Trener alltid på morgen så jeg har det unnagjort, lett å droppe det senere på dagen om jeg er sliten. Ellers går jeg hver ettermiddag/tidlig kveld for å holde meg i aktivitet.

• Liker 1
Skrevet

Liker å trene fra 11-15, når det er lyst vinterstid. Noe som selvsagt er veldig vanskelig når jeg er på skole på dagene og på jobb på kveldene. Om sommeren kan jeg trene når som helst men ikke tidlig morgen(B-menneske).

Anonymkode: cd09e...497

Skrevet

Mellom 8-10 om morgenen, ellers blir det ikke noe av med mindre det er gruppetime senere utpå dagen. 

Skrevet

Et sted mellom 11.30 og 15.00.

Da er det sent nok på dagen til at jeg har fått kroppen i gang, og tidlig nok til at treningen ikke påvirker nattesøvnen. (Bruker mange timer på å roe ned etter trening)

Anonymkode: b9b46...c58

Gjest Plastic Heart
Skrevet

Formiddag. Da er det få folk, og jeg har rukket å få i meg godt med næring uten at det blir for tett på treningen. De dagene jeg jobber liker jeg best å trene tidlig på morgenen, sett at jeg får sove tidlig nok kvelden før. 

Skrevet

For å si det sånn, hvis jeg ikke trener før jeg har satt med ned i sofaen etter å ha kommet hjem fra jobb så trener jeg ikke. På fridager foretrekker jeg å gjøre det innen to timer etter jeg har stått opp.

• Liker 5
Skrevet

Løping liker jeg å ta tidlig på dagen. Styrke foretrekker jeg sent, når alle andre er hjemme å ser på TV 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...