Gå til innhold

The Americans, Arrow eller Daredevil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem av disse anbefales mest? Trenger en ny tv serie :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

daredevil først, så arrow. Det er bare en sesong av daredevil, mens arrow er i sin fjerde

• Liker 2
Skrevet

Noen flere?

Skrevet

The Americans! Elsker ihvertfall de to første. Det har gått en tredje i USA (sesong 4 begynner til våren), har ikke sett den, fins ikke på Netflix enda.

• Liker 2
Gjest Chillpill
Skrevet (endret)

Nå har jeg ikke sett Arrow, men ser at den også er basert på en superhelt-tegneserie, slik som Daredevil. The Americans er jo noe helt annet igjen, og handler om hemmelige sovjetiske agenter i USA på åttitallet. Det er virkelig en bra og spennende serie med gode skuespillere. Så jeg ville prioritert den først, men du kan jo se to på en gang? The Americans for drama og noe annet som er litt lettere? Jeg synes Daredevil var ganske spennende (en del dårlig skuespill), men jeg synes Jessica Jones er mye bedre (ligger på Netflix). Den er i samme univers som Daredevil, men jeg synes helten var mer interessant og skurken kulere. Men det er bare én sesong av begge seriene, så du kan jo fint se begge to. :) Men, uansett, anbefaler virkelig The Americans!

Endret av Chillpill
Skrevet

Arrow!

Anonymkode: c40b9...843

Skrevet

Har ikke sett The Americans, men Daredevil er hode og skuldre over Arrow, synes jeg. Og om du ikke allerede har gjort det, anbefaler jeg deg å ta med med Jessica Jones i samme slengen. :) 

(Arrow er helt OK underholdning det også, men jeg sliter litt med å leve meg skikkelig inn i en serie der alle ser ut som fotomodeller, alle er mestere i kampsport og der dødelige fiender lar være å bruke skytevåpnene sine men heller forsøker å drepe hverandre i nærkamp for at vi skal få enda en kampsportscene. Men det er mye fint å se på, da. :P)

Anonymkode: ad3bc...d60

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, Scherbatsky skrev:

The Americans! Elsker ihvertfall de to første. Det har gått en tredje i USA (sesong 4 begynner til våren), har ikke sett den, fins ikke på Netflix enda.

De neste sesongene kommer ikke på Neflix pga en krangel mellom Netflix og Fox. 

Anonymkode: 42c03...1d6

Skrevet

Jeg synes the Americans var utrolig bra, og gleder meg til sesong 4. Haha, kjenner at jeg virkelig savner den familien... :) Men hvis du egentlig liker superhelt-action, er jo dette noe helt annet,.  som noen nevnte over.

Anonymkode: be9cc...45f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...