AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Hadde en SA midt i november. I uke 5-6 ca. Slik jeg forsto det på legen, var HCG nede på tilnærmet 0 da aborten ble påvist. Fikk igjen tr rimelig on time. I dag testet jeg positivt på billigstrimmel. Eller jeg er i alle fall ganske sikker på at den er positiv (se bilde). MEN jeg er bare 9dpo (testet denne mnd for å sjekke tingenes tilstand). Kan det være SAen som fortsatt sitter i etter 2 måneder og slår ut på testen? Syns det var litt tidlig å få positiv så kort tid etter el. Noen med erfaring med det samme? Anonymkode: 96f9a...a60
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #2 Skrevet 23. januar 2016 Den er positiv ja, og hvis du mistet i uke 5 bør det ikke henge igjen HCG etter to mnd Har selv "mistet" i uke 5 og opplevde da at eggløsningen kom tidligere enn normalt, kanskje det som har skjedd? Anonymkode: bf747...d42
Silfen Skrevet 23. januar 2016 #3 Skrevet 23. januar 2016 Sa slår ikke ut så lenge etter når du mistet så tidlig. Gratulerer.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #4 Skrevet 23. januar 2016 Takk for svar og gratulasjoner! Jeg tok en ny strimmeltest i morges - den var litt svakere. Ny i ettermiddag, den var tydelig sterkere enn i går. Omtrent det dobbelte vil jeg si. CB digital nå nettopp viste gravid 1-2 uker. Det stemmer bra med EL, men tør ikke juble helt enda. Håper dere krysser fingrene for meg :-) Anonymkode: 96f9a...a60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå