_havets datter_ Skrevet 11. oktober 2004 #1 Skrevet 11. oktober 2004 jeg skal sende et brev til exen min som er i afganistan. adressen i afganistan er hemmelig, så på adressen står det masse koder også står det at jeg skal sende brevet til jessheim. exen min fortalte at kontaktene deres i jessheim skulle sende brevet videre. men det jeg lurer på da er om jeg skal sette frimerker på til jessheim(altså vanlig porto rundt omkring i norge) eller om jeg må sette på flere frimerker siden det skal til afganistan?
Nabodama Skrevet 11. oktober 2004 #2 Skrevet 11. oktober 2004 For å si det som det er, jeg aner ikke. Har bare sendt mail hittil.
Pusen Skrevet 12. oktober 2004 #3 Skrevet 12. oktober 2004 Regner med at han jobber i forsvaret.? Du sender det helt vanlig til Jessheim, så blir det transportert til afghanistan av forsvaret. Slik gjorde jeg det vaffal. Hvis du lurer kan du jo ringe forsvaret?
_havets datter_ Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2004 ja, han jobber i forsvaret. da sender jeg bare det til jessheim da, med vanlig porto innenfor norge. takk for svar:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå