AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Vet jo ikke om det blir sex,men likevel...Fikk mensen i dag,det er jo typisk.Kan ikke stoppe den med tabletter her og nå. Hva ville dere gjort hvis vi kommer dit at det kanskje blir noe? Skal jeg være ærlig å si jeg har mensen,eller bare finne på en annen grunn? (Det blør ikke så mye) Vi har hatt sex en gang før men det er 2 år siden.Er det litt mer akseptert å snakke om mensen da? Anonymkode: d106c...50a
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Vær ærlig å si du har mensen. Ha sex i dusjen? Anonymkode: 9c0c1...74e
peppermyntete Skrevet 22. januar 2016 #3 Skrevet 22. januar 2016 Jeg hadde sagt jeg hadde mensen, så får han avgjøre om det er greit for han å ha sex eller ikke.
Gjest supernova_87 Skrevet 22. januar 2016 #4 Skrevet 22. januar 2016 "Jeg blør litt jeg, dårlig timing, jeg vet." Og så ser du på ham med et skrått blikk, blinkeblinkeblinke. Og da sier ham "pft, bryr jeg meg vel ikke noe om!" eller "faen, men jeg mååå bare ha deg!" eller "jaja, men da tar vi'n i toer'n!". Uansett bedre å si fra enn at han merker det selv.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #5 Skrevet 22. januar 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær ærlig å si du har mensen. Ha sex i dusjen? Anonymkode: 9c0c1...74e Forøvrig en ide,men med mitt falleferdige dusjkabinett fra 1980-tallet,haha synes jeg ser det.Hadde ristet laus hele dritet Anonymkode: d106c...50a
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #6 Skrevet 22. januar 2016 19 minutter siden, Rainstorm skrev: "Jeg blør litt jeg, dårlig timing, jeg vet." Og så ser du på ham med et skrått blikk, blinkeblinkeblinke. Og da sier ham "pft, bryr jeg meg vel ikke noe om!" eller "faen, men jeg mååå bare ha deg!" eller "jaja, men da tar vi'n i toer'n!". Uansett bedre å si fra enn at han merker det selv. Ok,ja får vel prøve på noe sånt da. Ja,uff vil ikke la han merke det selv..grøss.. Anonymkode: d106c...50a
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #7 Skrevet 22. januar 2016 Jeg tror ikke menn bryr seg så om det. Hadde en date på besøk en gang og det lå i korta at det ble mer, jeg sa det som det var. "Jeg kan ikke mer for timingen er dårlig, ikke det at jeg ikke vil, men ja you know" det var greit for han, men han lurte på om jeg ikke ville pga det da. "Hadde vi vært kjærester så hadde det vært annerledes" sa jeg bare Anonymkode: 65bc8...89b
happiest Skrevet 23. januar 2016 #8 Skrevet 23. januar 2016 Du har mensen, det er ikke noe å gjøre med det! Dersom det blir sex, eller dere koser så får du si i fra om det. Hva ellers skulle du gjort? Latt han ta hånden ned i buksen din og funnet ut av det selv?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #9 Skrevet 23. januar 2016 Natursvamp inni musa fungere veldig bra. Da vil han ikke merke at du har mensen, og han vil heller ikke legge merke til svampen. Kjøp svamp, klipp den i passende størrelse og kok den før du setter den inn. 😁 Anonymkode: 987fe...51c 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #11 Skrevet 23. januar 2016 Har du mensen i rompa? Anonymkode: c7910...78e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå