AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Vi har akkurat begynt å prøve. Er i midten av 30-årene, og har ingen fra før. Jeg har slitt sånn med endometriose og har derfor gått på mye smertestillende. Etter operasjon, så kunne jeg endelig slutte med det og bli prøver. Nå skulle jeg hatt mensen for fire dager siden. Ikke mye, men jeg pleier å være ganske presis. Tør ikke helt å håpe siden legene sier det er vanskelig å bli gravid pga masse kuler i livmor og at der er stor sjanse for SA. Er uansett spent på å ta min første graviditetstest i morgen. Anonymkode: 14d48...ca3 1
Gjest SkoleNerden Skrevet 23. januar 2016 #2 Skrevet 23. januar 2016 Ønsker deg lykke til i morgen med første test og vil gjerne vite hvordan det går 😊
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 Den 23.1.2016 at 1.59, SkoleNerden skrev: Ønsker deg lykke til i morgen med første test og vil gjerne vite hvordan det går 😊 Tusen takk! Den var nok dessverre negativ, men vi får prøve videre. Det hadde vel vært ganske utrolig om det skulle klaffet på første forsøk.. Anonymkode: 14d48...ca3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 Spennende! Som en skikkelig teste-tøs anbefaler jeg deg å kjøpe tester på eBay, 25,- for 30 stk teststrips. Dette er det samme som er inni de du betaler svinpris for på butikken, men uten "plastikken" rundt. De har dem også på billigtester.no, men litt dyrere enn eBay. Allikevel ekstremt mye billigere enn i butikk. Lykke til!! Anonymkode: e01c4...94f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå