Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hatt stabile sykluser på 28/29 dager, med eggløsning på dag 10/11... Ble gravid i 6 pp, men mistet i oktober, når jeg var ca. 5 uker på vei. Mensen kom tilbake til normal tid, men eggløsningen min er blitt helt tullete :/ Jeg har ingen symptomer lengre som skulle tilsi at jeg har EL (før SA'en hadde jeg eggløsningssmerter og rikelig med slim). Har brukt eggløsningstester et par mnd, har fått " :) " på dag 14 og 16..... Nå sist hadde jeg litt slim på dag 19, men aner ikke om det var eggløsning eller ei, da jeg ikke brukte eggløsningstester.

Nå har jeg jo EL mye senere enn jeg er vant til, vil det da også si at jeg kan ha vanskeligheter med å bli gravid, siden dagene mellom EL og TR blir færre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare deg på dine spørsmål, men her tok det rundt 4-5 mnd etter SA før eggløsning kom som normalt igjen. 

Anonymkode: 960bb...b6a

Skrevet

Er vel vanlig å ha EL ca 12 dager før mens, altså ca på dag 16, så du har vel mer normale eggløsninger nå enn før, selv om de ikke er helt stabile ennå. Masse lykke til!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...