Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan man gå i hvite klær, bukser om vinteren.

Sikker tett "blåst" spørsmål , men mange av de her likevel :hoho:

Føler liksom at hvitt er sånn sommerslig. Særlig hvite bukser..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg pleier ikke å gå med hvite bukser på vinteren. synes det hører mer sommeren til.

Skrevet

Jeg synes det er greit, men væravhengig. Hvite bukser elsker ikke akkurat regn, slaps, gjørme og snø... Men i finvær, så ja!

Skrevet

Jeg går ikke i hvite bukser. De blir så fort møkkete i vinterværet, også syns jeg de passer mer til sommern.

Men hvite gensere går forsåvidt ann... :)

Gjest Laban ikke innl
Skrevet

Jeg synes ikke hvite bukser og hvite sko hører vinteren til i det hele tatt. Ikke bare praktisk, men estetisk sett - man kler seg forskjellig i sesongene. Litt annerledes med festantrekk, da.

Hvite overdeler og jakker er derimot ok om vinteren, vel og merke hvisdu har en hud som tåler det (de fleste av oss er jo temmelig vinterbleke).

Skrevet

Jeg bruker mye lyse klær om vinteren, synes det er vinterlekkert med beige klær fra topp til tå....

men aldri hvitt, det er sommerfarge for meg!

Skrevet

Jeg går ikke med hvitt, men off-white er greit!

Skrevet

Jeg synes heller ikke hvite bukser er helt "riktig" om vinteren, men det gjelder i grunnen bare meg selv, jeg henger med sjelden opp i hva andre har på seg. Hvite gensere har jeg derimot mye av, og de bruker jeg også om vinteren.

Skrevet

Vær så snill og bruk det! Jo mer lyst eller/og fargerikt på høst/vinter jo bedre! Ikke rart jeg blir deprimert på vinteren, alle ser jo ut som de skal i begravelse :(

Skrevet

jeg liker å ikle meg min hvite "pelskåpe" med matchende lue og hvite fluffy boots om vinteren. :) det står så lekkert mot snøen!!

Gjest Anonymous
Skrevet
jeg liker å ikle meg min hvite "pelskåpe" med matchende lue og hvite fluffy boots om vinteren. :) det står så lekkert mot snøen!!

:hoho::kvalm:

Gjest Lilleulv
Skrevet

Har en hvit vinterjakke. Kan godt bruke hvit lue og skjerf og sånn også. Hvit bukse eller hvitt skjørt synes jeg blir helt feil på vinteren, men hvit overdel er greit.

Gjest Anonymous
Skrevet
spyr du pga meg?? :sminkedokke: meget frekt

oj...trodde du spøkte :o

Skrevet

Det gjorde jeg så santen ikke! Min sambo sitter og leser her nå, og setter lite pris på dine kommentarer da han synes jeg er meget sexy i nevnte antrekk.

Gjest Anonymous
Skrevet
Det gjorde jeg så santen ikke! Min sambo sitter og leser her nå' date=' og setter lite pris på dine kommentarer da han synes jeg er meget sexy i nevnte antrekk.[/quote']

sorry altså, men trodde det var en spøk :ler:

Skrevet

forstår ikke helt hva som skulle være så morsomt med måten jeg kler meg på :roll:

Skrevet

Jeg har aldri tenkt på at ulike farger hører til bestemte årstider.

Skrevet

Jeg bruker ikke helt hvite bukser om vinteren. Hvite overdeler er derimot helt ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...