Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #1 Skrevet 11. oktober 2004 Hva serverer jeg i et styremøte i stua med bare damer, enkelt helst uten tallerkner?
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #3 Skrevet 11. oktober 2004 God ide, men det har allerede blitt servert en tidligere gang..
Nilma Skrevet 12. oktober 2004 #6 Skrevet 12. oktober 2004 Små / halve baguetteskiver (så små at de kan spises i en eller to biter) med f.eks. - kremost og røkelaks - tapenade og tomatskive - pesto og spekeskinke
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #7 Skrevet 12. oktober 2004 Noe tapasgreier.. Frukt, grønnsaker, ost, kjøttboller osv på tannstikkere og med sauser og diper til?
Gjest hodd Skrevet 12. oktober 2004 #8 Skrevet 12. oktober 2004 hvorfor trenger de damene mat? det er jo styremøte og det er jobbtid, da spiser man ikke. men hvis dere absolutt må, hva med popcorn og snop? hvorfor ikke tallerkener, liker du ikke å vaske opp?
Gjest Meg Skrevet 12. oktober 2004 #9 Skrevet 12. oktober 2004 Syns huske jeg har sett en reklame for kyllinglår med forskjellige smaker. Ble brukt som snacks uten tallerken på reklamen ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå