Gå til innhold

Utro mot meg igjen!

Fremhevede innlegg

Gjest Sheerios
Skrevet

Nå er jeg så leii og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Stenge meg inne! Siste X som det ble slutt med i høst. Fortalte i dag at hun lå med beste kompisen min når vi var sammen i samme leilighet som jeg lå å sov. Rommet ved siden av der jeg og hun lå, der gikk hun inn og hadde sex med min bestekompis. Jeg begynner å lure på hva slags monstre jeg alltid må falle for. 
Så bestekompisen min som jeg har kunnet stolt på og har kjent hverandre siden barnehagen. Jeg bare mister kjærester og venner. Enda jeg har skjerpet meg. Det er meg som person de ikke liker, ikke oppførselen. For den har jeg skjerpet meg med. Har ei bestevenninne igjen som jeg også har kunnet stole på men kommer vel til å miste henne også. Når hun får seg type! 

Jeg takler ikke å vite at det har skjedd igjen og at bestekompisen min var med på det og ønsker meg så vondt. Kommer til å ende opp som en gal, psykisk ødelagt, og deprimert fyr. Skjønner godt hvorfor familien min er skuffet over meg. Jeg klarer snart ikke gå ut mer. Venner og kjente må snart komme til meg for jeg ikke klarer å gå ut. Jeg har alltid synes jeg ser bra ut men begynner å tvile nå. Vet ikke hva jeg må fikse på, men noe er det tydeligvis som skremmer folk og får de til å ikke like meg, og bare vil være utro. 

Jeg må låse meg inne å holde meg borte fra folk. Så det ikke blir mer trøbbel. Klarer ikke snakke med noen face2face nå så kan ikke ringe venninnen min. 

Hvordan bli et nytt menneske? Hvordan se enda mer sexy ut? Jeg vet ikke hva mer jeg skal gjøre. Dette er kanskje karma for at jeg har vert drittsekk tidligere, men synes jeg har fått nok. Hvor mye skal et menneske tåle? Hvordan kan jeg noen gang gå i et forhold igjen ? ååååååh

Sorry for at jeg legger det ut her dere som ikke liker det, men jeg trenger oppmerksomhet i kveld. Helst god oppmerksomhet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det hende at eksen din bare sa det for å være ekkel?

• Liker 2
Gjest Sheerios
Skrevet
2 minutter siden, Polly Ester skrev:

Kan det hende at eksen din bare sa det for å være ekkel?

Trodde jeg også, så skrev til min kompis for å spørre om det var sant, ja det var det. Kan hende han lyver også da, men det har han ingen grunn til og har aldri gjort det før. Kan forstå at eksen lyver men ikke han.

Skrevet

At en person er utro har ingenting å gjøre med hvor mye eller lite sexy du er. En person er trofast fordi han/hun er en trofast person. Det du kan spørre deg selv om er..hvorfor blir du tiltrukket av en slik person som dette? Var det hvor sexy hun var som tiltrakk? Siden du selv tror at det har noe med saken å gjøre. Høres ut som om du er i en gjeng med useriøse mennesker i utgangspunktet.

Jeg har aldri vært utro, har heller aldri opplevd utroskap i mine forhold. Jeg er tiltrukket av seriøse personligheter. Omgangskretsen din ville jeg holdt meg unna. 

Anonymkode: 8dbcc...993

• Liker 6
Gjest PetterPanne
Skrevet (endret)

Trist å lese. Men husk at du ble utsatt for slikt av EN person. EN person som ikke betyr noe. Det betyr da ikke at du skal la deg knekke? Vil at du skal tenke slik: Endrer det  at hun lå med bestekompisen din hverdagen din slik den er nå? Nei det gjør den ikke.

Vil at du skal slutte å dra deg ned pga noe hun gjorde. Noen ganger er mennesker onde og vonde, selv uten at man har skyld i det selv.

Vil at du skal fokusere på deg selv, ha et åpent og positivt syn på andre mennesker, ja - vær litt naiv og godtroende. Det gir deg selv så mye bedre humør om du faktisk tror vedkomne du snakker med er en god person også. La vedkomne bevise hvorfor h*n er en dårlig person, enn å anta at de er det fra starten av. Klart det finnes noen tegn du vet er dealbreakers, men ellers kan det være godt å gi vedkomne en sjanse.

Når det kommer til det å miste venner, så er det noe alle går igjennom. Du er ikke alene. Personlig er jeg fan av å anbefale psykolog, for det er den personen du møter som ikke har noe å vinne på å holde igjen en vond sannhet, og som tåler og kan gi råd angående det du sier. Ellers hvis du føler deg ensom så oppsøk mennesker. Prat med mennesker som kan virke åpne for det. Alt for å vende fokuset utover og ha et smil om munnen når du gjør det. Så skal du nok se at du får positive resulatater.

Sist men ikke minst - du må ikke miste troa på deg selv. Hvis målet er å få dame eller flere venner, så kan du egentlig glemme det, om du går rundt og tenker negativt om deg selv. Vit at du er bra nok, og er du ikke det på enkelte ting som f.eks overvekt, så ta tak i problemene enn å sutre over at de er der. Og bygg verdi rundt deg som ikke har med hvor sexy du er. Utseendet forfaller bare, så det er dumt å investere for mye i det.

Ønsker deg en god fredagskveld og prøv å avlede tankene dine fra smertene, selv om det er veldig vanskelig. Lykke til,

Endret av PetterPanne
Skrevet
19 minutter siden, Sheerios skrev:

Trodde jeg også, så skrev til min kompis for å spørre om det var sant, ja det var det. Kan hende han lyver også da, men det har han ingen grunn til og har aldri gjort det før. Kan forstå at eksen lyver men ikke han.

Jeg er lei meg på dine vegne og skulle ønske for din del at du slapp å oppleve dette. Når det nå er et faktum så ta vare på deg selv. Klem 

Ville fulgt rådet til Petter Panne om å se på dette som EN person som var bedriten. Alle er ikke slik, selv om du nå føler at hele verden er bedriten. Psykolog er også en god idé. 

• Liker 1
Gjest Sheerios
Skrevet

Takk for fine svar! 

Problemet er at dette er tredje jente/kvinne som har vert utro mot meg. Trodde ikke det var mulig. Jeg går til psykolog, men er ikke blitt mer lykkelig akkurat.. 

Ikke er jeg overvektig, lat og er usunn. Så det er ikke problemet. Er faktisk trent og synes selv jeg ser bra ut, men må være noe de ikke liker. 

Skrevet
23 minutter siden, Sheerios skrev:

Takk for fine svar! 

Problemet er at dette er tredje jente/kvinne som har vert utro mot meg. Trodde ikke det var mulig. Jeg går til psykolog, men er ikke blitt mer lykkelig akkurat.. 

Ikke er jeg overvektig, lat og er usunn. Så det er ikke problemet. Er faktisk trent og synes selv jeg ser bra ut, men må være noe de ikke liker. 

Av dine innlegg her virker du ganske dømmende og gammeldags. Kanskje du skulle sett på deg selv først?

Anonymkode: 957cf...914

Gjest supernova_87
Skrevet
27 minutter siden, Sheerios skrev:

Takk for fine svar! 

Jeg tror noe i dette innlegget er problemet. Nettopp dette: "Ikke er jeg overvektig, lat og er usunn. Så det er ikke problemet. Er faktisk trent og synes selv jeg ser bra ut, men må være noe de ikke liker."

Overvektige, late og usunne mennesker har gode venner, som elsker dem og de har kjærester, men det virker som at du tror at alle overvektige, late og usunne sitter hjemme og gnurer og aldri får seg noen kjæreste, og er fullstendig lonere, men det er ikke sant. Og det er nettopp den holdningen som det virker at du har, og som - blant andre - er veldig usympatisk, og lite attraktivt ("usexy"). Det er bra at du har en sunn og aktiv livsstil, og det er bra at du føler deg bra, og at du ser bra ut, men utseende er ikke alt. Jeg vet at du ikke tenker det om andre, men du burde ikke tenke det om deg selv heller. Du er helt sikkert kjekk og sexy, siden du selv beskriver deg sånn, men det finnes viktigere ting. Og ditt fokus på kun kropp og utseende gjør deg usympatisk.

Skikkelig leit å høre at dette har skjedd igjen, men du skal ikke gi opp, okei? Du er sterk, og du kommer deg igjennom dette.

Her er fire enkle råd som jeg tror kan hjelpe litt nå da du har det så vondt:
1. Ikke rus deg. Ikke, ikke, ikke. Du klarer det.
2. Ikke selg sex i denne perioden. Den oppmerksomheten du får av det, det tror jeg ikke hjelper nå. Skjønner at du kanskje føler deg alene, og du tror det kan hjelpe, men jeg tror det egentlig gjør ting verre.
3. Prøv å elske deg selv, ikke utseendet ditt, og kanskje til og med ikke hvem du er som person, men deg, hele DEG som menneske. Prøv å stole på deg selv, ha tillit til deg selv, og ha troen på deg selv. Vit at du alltid har deg selv.
4. Hvilke mennesker liker du? Hvilke mennesker er gode mennesker? Prøv å være et sånt.

Gjest Sheerios
Skrevet (endret)
2 timer siden, Rainstorm skrev:

Jeg tror noe i dette innlegget er problemet. Nettopp dette: "Ikke er jeg overvektig, lat og er usunn. Så det er ikke problemet. Er faktisk trent og synes selv jeg ser bra ut, men må være noe de ikke liker."

Overvektige, late og usunne mennesker har gode venner, som elsker dem og de har kjærester, men det virker som at du tror at alle overvektige, late og usunne sitter hjemme og gnurer og aldri får seg noen kjæreste, og er fullstendig lonere, men det er ikke sant. Og det er nettopp den holdningen som det virker at du har, og som - blant andre - er veldig usympatisk, og lite attraktivt ("usexy"). Det er bra at du har en sunn og aktiv livsstil, og det er bra at du føler deg bra, og at du ser bra ut, men utseende er ikke alt. Jeg vet at du ikke tenker det om andre, men du burde ikke tenke det om deg selv heller. Du er helt sikkert kjekk og sexy, siden du selv beskriver deg sånn, men det finnes viktigere ting. Og ditt fokus på kun kropp og utseende gjør deg usympatisk.

Skikkelig leit å høre at dette har skjedd igjen, men du skal ikke gi opp, okei? Du er sterk, og du kommer deg igjennom dette.

Her er fire enkle råd som jeg tror kan hjelpe litt nå da du har det så vondt:
1. Ikke rus deg. Ikke, ikke, ikke. Du klarer det.
2. Ikke selg sex i denne perioden. Den oppmerksomheten du får av det, det tror jeg ikke hjelper nå. Skjønner at du kanskje føler deg alene, og du tror det kan hjelpe, men jeg tror det egentlig gjør ting verre.
3. Prøv å elske deg selv, ikke utseendet ditt, og kanskje til og med ikke hvem du er som person, men deg, hele DEG som menneske. Prøv å stole på deg selv, ha tillit til deg selv, og ha troen på deg selv. Vit at du alltid har deg selv.
4. Hvilke mennesker liker du? Hvilke mennesker er gode mennesker? Prøv å være et sånt.

Takk for gode råd :) skal prøve å følge de! Jeg har faktisk aldri likt meg selv kun fornøyd med utseendet. Alltid følt meg mislykka.

Jeg mener ikke at de ikke blir likt de overvektige og late. Det var ikke sånn ment. Ble kanskje feil skrevet av meg. Jeg mente bare at jeg ikke er det. Jeg har ingenting i mot overvektige og har sett mange som er vakre uansett. Er venn med ei som er overvektig også og hun er hyggelig, bare synd hun bor så langt borte. 

Det eneste jeg irriterer meg over er hvis noen er for lat for da klør det i fingrene mine å se på xD 

Endret av Sheerios
Skrevet

Jobb med å bli glad i deg selv, akseptere hele deg selv, det er der alt ligger!

Klem

Anonymkode: 49f9a...0b2

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Sheerios skrev:

Takk for fine svar! 

Nei! Dette har ikke noe med hvordan du ser ut , men at du er altfor lite kritisk før du inngår forhold. Ta det rolig, ikke overse  lite tillitsvekkende tegn hos den du dater. Og vær tydelig .og for all del-ikke fortell at dine siste kjærester var utro.

Anonymkode: 16ef4...de5

• Liker 1
Skrevet

Tough love: Man up.
Om det er din feil at dine partnere er utro, og dine venner stikker deg i ryggen, er det kun én person som kan fikse det: deg.

Ikke finn deg i drit. Ikke ta drit fra kamerater. Ikke la folk tråkke over deg.
Du er et menneske. Krev din respekt.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet
22 timer siden, Sheerios skrev:

Nå er jeg så leii og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Stenge meg inne! Siste X som det ble slutt med i høst. Fortalte i dag at hun lå med beste kompisen min når vi var sammen i samme leilighet som jeg lå å sov. Rommet ved siden av der jeg og hun lå, der gikk hun inn og hadde sex med min bestekompis. Jeg begynner å lure på hva slags monstre jeg alltid må falle for. 
Så bestekompisen min som jeg har kunnet stolt på og har kjent hverandre siden barnehagen. Jeg bare mister kjærester og venner. Enda jeg har skjerpet meg. Det er meg som person de ikke liker, ikke oppførselen. For den har jeg skjerpet meg med. Har ei bestevenninne igjen som jeg også har kunnet stole på men kommer vel til å miste henne også. Når hun får seg type! 

Jeg takler ikke å vite at det har skjedd igjen og at bestekompisen min var med på det og ønsker meg så vondt. Kommer til å ende opp som en gal, psykisk ødelagt, og deprimert fyr. Skjønner godt hvorfor familien min er skuffet over meg. Jeg klarer snart ikke gå ut mer. Venner og kjente må snart komme til meg for jeg ikke klarer å gå ut. Jeg har alltid synes jeg ser bra ut men begynner å tvile nå. Vet ikke hva jeg må fikse på, men noe er det tydeligvis som skremmer folk og får de til å ikke like meg, og bare vil være utro. 

Jeg må låse meg inne å holde meg borte fra folk. Så det ikke blir mer trøbbel. Klarer ikke snakke med noen face2face nå så kan ikke ringe venninnen min. 

Hvordan bli et nytt menneske? Hvordan se enda mer sexy ut? Jeg vet ikke hva mer jeg skal gjøre. Dette er kanskje karma for at jeg har vert drittsekk tidligere, men synes jeg har fått nok. Hvor mye skal et menneske tåle? Hvordan kan jeg noen gang gå i et forhold igjen ? ååååååh

Sorry for at jeg legger det ut her dere som ikke liker det, men jeg trenger oppmerksomhet i kveld. Helst god oppmerksomhet.

Dette handler ikke om at du skal forandre deg som menneske eller se mer sexy ut. Dette handler om at du ser på deg selv som et offer. Det er ikke mer synd på deg enn alle andre. Du kan begynne å respekterer deg selv slik at andre også begynner å respekterer deg. Mann deg opp, sett deg selv en standard og følg den. Ikke bruk livet på taperkjærester eller kompiser som seiler under falskt flagg. Lær deg å lese menneske og sett krav til menneskene du slipper inn i livet ditt. Det begynner med deg, ikke de andre. Livet er tøft og de fleste av oss opplever mye dritt. Det handler mest om hvordan du tar det.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

-Saraby, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...