Gå til innhold

Lurer jeg han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jupp, nok en vekttråd.. 

Driver å snakker med en fyr på nett, vi har ikke møttes enda, men sender hverandre bilder på snap. Vi sender endel undertøys- og nakenbilder, og han sier hele tiden "så pen, slank og stram du er". Problemet er at jeg er ganske lubben/feit, men tror ikke dette kommer så godt fram på bildene. Jeg trekker ikke inn magen eller noe med vilje, men kanskje jeg bare er heldig med vinkelen. 

Lurer jeg han, eller er han ærlig? Blir litt stresset av at han syns jeg er slank og stram... 

Anonymkode: e029b...899

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjør det, ja. 

Og forresten, ville begynt med å sende undertøysbilder/nakenbilder etter at dere har møttes. Du vet jo aldri om han egentlig er den han utgir seg for å være. 

Anonymkode: aa931...337

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du gjør det, ja. 

Og forresten, ville begynt med å sende undertøysbilder/nakenbilder etter at dere har møttes. Du vet jo aldri om han egentlig er den han utgir seg for å være. 

Anonymkode: aa931...337

Men hva skal jeg gjøre? Sette meg og ta bilde av alle valkene mine? Ta bilde fra siden? Bruke mer tettsittende klær? 

Og ja, jeg vet at det er dumt å sende nakenbilder, men liker så godt oppmerksomheten jeg får av han.. 

Anonymkode: e029b...899

Skrevet

Helt greit å sende denne typen bilder, det gjør du som du selv vil med, og det er uansett ikke det som er temaet for tråden.

Syntes ikke du lurer har, du sier ikke tror det kommer så godt frem på bildene? Hvordan kan du ikke "tro"/vite det? Du ser vel selv på bildene du tar/sender? Vil tro han ser du er litt småfeit, men kanskje sier at du er stram og slank, for å bygge opp selvbildet ditt/som et kompliment. Og dessuten, husk folk har vidt forskjellig oppfattelse av hva som er "feit" og ikke.

Anonymkode: 7f9c6...369

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...