Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg altså en brun hårfarge med aalt for mye rødskjær i forleden. Håret har alt for mye rødskjær... Nesten så jeg vil gråte... 
Er det noe jeg kan ha i håret så det går litt bort? Enkle ting.. Og nei, å farge over med en brun hårfarge funker ikke, og jeg vil helst ikke avfarge håret. Verken med bleiking eller Colour B4.  Det her er krise altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjøp en lillashampoo. Den vil tone ned rødskjæret.

For å fjerne fargen kan du bruke head and shoulders flere ganger, eller bakepulver. Sistnevnte sliter på håret og kan svi, så gjør det på egen risiko.

Endret av Darkannie
Skrevet
18 minutter siden, Darkannie skrev:

Kjøp en lillashampoo. Den vil tone ned rødskjæret.

For å fjerne fargen kan du bruke head and shoulders flere ganger, eller bakepulver. Sistnevnte sliter på håret og kan svi, så gjør det på egen risiko.

Takk for tipset! Jeg har sett mange plasser at head and shoulders skal være bra for rødskjæret, men hvorfor? Og hvor lenge skal jeg ha det i?

Skrevet
18 minutter siden, Mimmii skrev:

Takk for tipset! Jeg har sett mange plasser at head and shoulders skal være bra for rødskjæret, men hvorfor? Og hvor lenge skal jeg ha det i?

Head and shoulders av en eller annen grunn stripper håret for hårfarge. Bare vask som normalt, men mange ganger.

Skrevet
18 minutter siden, Darkannie skrev:

Head and shoulders av en eller annen grunn stripper håret for hårfarge. Bare vask som normalt, men mange ganger.

Den inneholder salisylsyre tror jeg.  og noen andre syrer. 

Anonymkode: b9d61...c5c

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den inneholder salisylsyre tror jeg.  og noen andre syrer. 

Anonymkode: b9d61...c5c

Vurderer og massere det inn i håret å ligge med det over natten.... Dette er fælt altså:ler:

Skrevet

Kjøp redken sin cleansing cream. Dette er en sterk renseshampo som fjerner farge skånsomt over kort tid. Jeg ville vasket det med renseshampo 2 ganger under hver vask (også vaske i lengdene siden det også sitter masse farge der) og en ekstra runde med lillashampo etter de 2 gangene med renseshampo. Gjør dette hver gang du vasker håret ditt og du vil få bort mesteparten av fargen ila en mnd (kortere tid om du vasker håret oftere enn 2-3 ganger i uken)

husk en god fuktighetskur da renseshampo stripper håret for fuktighet. Når du har fått ut så mye farge som du vil kan du farge over det igjen, evt fortsette hvis du vil prøve å få den helt ut av håret. 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...