Gå til innhold

Beste duftlyset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste fått heeelt dilla på duftlys og tenner alltid et når jeg er hjemme. Akkurat nå har jeg en sånt Yankee Candle, men det nærmer seg slutten og jeg må kjøpe nytt. Så da lurer jeg på hva din favoritt er? Pris spiller ingen rolle forresten :)

Anonymkode: 0eea9...4f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amber Moon av Yankee Candle er et av de beste jeg har luktet på iallefall. :) Woodwicked lysene er gode, Vanilla Bean er min favoritt. 

Anonymkode: b6524...dfd

Skrevet

Jeg liker best vanilje og rose, kjøper på Ikea, billige :) synes kombinasjonen av de to er så god, søtt men og litt friskt og godt :) 

Skrevet

Duftelys inne, på vinteren med lite lufting bør du unngå. Du puster inn masse stoffer du ikke har godt av i dag, og på lang sikt. Du vet heller ikke hvilke stoffer lysene inneholder og hva du dermed får inn i blodomløpet i kroppen. Ja, partiklene er så små at de går over i blodomløpet og dermed til alle kroppens organer. 

Anonymkode: 7b93b...97c

Skrevet

Voluspa-lysene er klart de beste jeg hsr prøvd. :)

• Liker 4
Skrevet
Et øyeblikk siden, Sicilia skrev:

Voluspa-lysene er klart de beste jeg hsr prøvd. :)

Enig! :) Helst med 3 veker

• Liker 1
Gjest 1anonym2
Skrevet

Min favoritt er definitivt Durance! Da spesielt den med vaniljelukt, men de har mange gode :)

Skrevet

Jeg liker rett og slett kremmerhuset sine :) Synes den turkise lukter godt, samme med lilla og rød. Tror de har en blå som også er ok. Jeg husker ikke akkurat duftnavnene, men de jeg synes er best i allefall. Ser flere her liker vanilje, men personlig kan jeg ikke fordra vaniljelukt (bortsett fra om det er fra bakst og slikt), synes det blir så søtt og kvalmende. 

Anonymkode: 408af...fa3

Skrevet (endret)

Voluspa, crisp champagne!!

Endret av ClosedParadise
  • Liker 1
Skrevet

Min favoritt er helt klart Voluspa.

Jeg synes Yankee Candle blir for sterk og syntetisk i lukten. Da liker jeg White Barn- lysene bedre.

Mange av billige duftlysene, synes jeg mister duften så fort.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har også veldig sansen for Voluspa, men holder meg milevis unna vanilje.

Skrevet

Kjøper duftlys fra Ikea. Bra utvalg til lave priser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...