Gjest Lilliblaze* Skrevet 11. oktober 2004 #1 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg måtte flire godt under absolutt underholdning i kveld. Vi skulle få referat av Gerhard Heltskog fra pressekonferransen til Martha og Ari i Central Park i dag. Det så ut som han flirte godt av hele greiene. Det virket som: "jaja jeg er sendt ut til dette oppdraget men det bryr meg midt i r* men vil dere ha referat skal dere jammen meg få det..." Han sa jo også at de hadde nok denne pressekonferansen for å lette på presset slik at de ikke blir fotfulgt av norske journalister mens de er i NY. Meningen er kanskje grei nok den men det var nå helst Heltskogs repotasje som jeg syntes var mest underholdene...og så var Maud Angelica veldig søt med den lille vesken sin da.... :-) Bare så det er sagt. Jeg har stor sans for Martha & Ari (gemalen er bare sånn han er han) Men denne repotasjen var bare helt overfladisk og det kunne vi se på hele Heltskog.
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #2 Skrevet 12. oktober 2004 Enig med deg - måtte le da han "kunne rapportere at Maud Angelica nå sier "voff voff"".....
Tosca Skrevet 12. oktober 2004 #3 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg reagerte på akkurat samme måte. Ganske fornøyelig å se på Heltskog i går. Han klarte ikke å la være å flire av hele greien. Spesielt den med "voff voff" var veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå