AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 LES denne tråden her før du leser den her. --- Det har seg nå slik at når vi møtes på skolen i forbifarten så smiler hun, men når jeg stopper opp å skal snakke med henne så virker hun superstressa. Altså, det virker som hun blir veldig nervøs. Jeg synes det er litt dumt da! I sted når det var noe som skjedde på skolen, et arrangement, så gikk jeg bort til henne, hvor vi så på det som skjedde rett foran oss - kunne ikke snakke så mye da (var høy musikk og noe underholdning der fremme), så plutselig bare "gikk hun". Vet at det ikke lønner seg å analysere så mye... Men jeg ser at hun ofte har snudd seg når hun har passert meg, og gitt noen "ubevisste" tegn da. En kompis som hun bor med har sagt hun er veldig introvert, men blir forandra når hun drikker. Hun er veldig skikkelig av seg som person. Hva skjer her egentlig ?? Anonymkode: 0b15f...8ca
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Spør her fordi jeg har så lite erfaring! Kjør tråd please! Anonymkode: 0b15f...8ca
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #3 Skrevet 22. januar 2016 Jeg tenker at har dere ikke kommet lenger på nesten et halvt år, ville jeg gitt det opp. Prøv deg på andre damer, og kommer det en situasjon hvor dere kan snakke ordentlig sammen, så la det skje naturlig. Anonymkode: 99fbe...6e8 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #4 Skrevet 22. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at har dere ikke kommet lenger på nesten et halvt år, ville jeg gitt det opp. Prøv deg på andre damer, og kommer det en situasjon hvor dere kan snakke ordentlig sammen, så la det skje naturlig. Anonymkode: 99fbe...6e8 Det er tre måneder det er snakk om. Hehe! Vi har snakket sammen på fb en liten prat i jula! Så for min del virket det ganske naturlig når vi snakket sammen isted, men hun blir litt nervøs. Jeg fremstår som selvsikker, rolig og trygg! Er det vanlig at dere damer blir nervøse ?? Ja jeg ble nervøs av henne før, men begynte å tenke annerledes...Hvorfor skal jeg bli nervøs, det er bare en flott jente...etc Anonymkode: 0b15f...8ca
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #5 Skrevet 22. januar 2016 Det at ho er introvert, har det en sammenheng ? Anonymkode: 0b15f...8ca
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #6 Skrevet 22. januar 2016 Vær så snill å svar ? Anonymkode: 0b15f...8ca
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #7 Skrevet 22. januar 2016 Kanskje kompisen din har rett, at hun er introvert, eller så kan det være at hun synes du er innpåsliten. Det er ikke sikkert. Og det er ganske vanlig å bli gladere og slippe seg mer løs, når man har drukket. Vet ikke helt hva som skjer. Dere har jo ikke kjent hverandre så lenge, så. Kanskje hun er sjenert. Anonymkode: c5c74...fe2 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #8 Skrevet 23. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje kompisen din har rett, at hun er introvert, eller så kan det være at hun synes du er innpåsliten. Det er ikke sikkert. Og det er ganske vanlig å bli gladere og slippe seg mer løs, når man har drukket. Vet ikke helt hva som skjer. Dere har jo ikke kjent hverandre så lenge, så. Kanskje hun er sjenert. Anonymkode: c5c74...fe2 Har ikke akkurat fått snakka så mye med hun i edru, fordi jeg syns hun blir fort nervøs og slikt... Flere med innspill ?? Det må være noen med lignende erfaringer ts Anonymkode: 0b15f...8ca 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #9 Skrevet 26. januar 2016 She's just not that into you. Du overanalyserer. Et smil og at hun tar seg til håret trenger ikke bety noe som helst. Å gi ubevisste tegn er ikke noe man gjør når man liker noen, da gir man veldig bevisste tegn. Dere stod ved siden av hverandre å så på noe som skjedde foran dere, og plutselig så gikk hun uten å si hadet/kommer tilbake eller lignende viser at hun gir faen i deg rett og slett. Hun bryr seg ikke om hva du syns om henne selvom hun er uhøflig eller rar. Anonymkode: 953b9...78d 2
Gjest Minesveiper Skrevet 26. januar 2016 #10 Skrevet 26. januar 2016 Vanskelig for oss å vite hva som skjer her egentlig. Mulig personen over her har riktig og at she's not that into you, og det er også mulig at hun blir rar og ikke vet hva hun skal si eller gjøre når du kommer bort. Hvis hun er veldig introvert og sånt så er det kanskje lurt å sende henne en noe ydmyk melding. Send henne en melding på fb hvor du sier at du liker henne og at du er litt forvirret over signalene du har fått. Spør henne om hun vil finne på noe Noen ganger er det best å bare være rett på sak. Går det dårlig får du i alle fall closure og kan gå videre. Just do it..
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #11 Skrevet 26. januar 2016 Smil til henne du Anonymkode: 15c9a...00d
Inwe Skrevet 27. januar 2016 #12 Skrevet 27. januar 2016 Hvorfor tok ikke du kontakt når dette aragementet/musikken var over? Jeg kan bli litt nervøs rundt mannfolk jeg liker som jeg ikke vet om liker meg på samme måte. Vil ikke miste det jeg har med han på en måte.. Blitt litt flinkere til å ta initiativ i det siste, men dette tok endel år. Kan hende hun hadde håpet du skulle si noe, men da du ikke gjorde det gikk hun videre. Kanskje hun trodde du bare "havnet" ved siden av henne siden du ikke tok kontakt. Enten det eller så er hun ikke interessert. Be henne ut, eller iallefall snakk med henne på skolen så vet du mer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå