Gå til innhold

Blir jeg avvist - IGJEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en ny fyr, som ga meg inntrykk av at han ville være seriøs ganske tidlig allerede. Etter første dag vi møttes, var vi sammen hver dag i en uke. Uke 2 var det dårligere, nå er vi på uke 3. I uke to ga han hint om at han ville møtes før fredag (som var avtalt dag) vi møttes sist på søndag, da sa jeg vi godt kunne møtes før om han ville - så sa han vi kunne prøve men at han hadde ganske fult opp (javel? hvorfor hinte til at du vil møtes før da?) men vi møttes. Før fredagen som var avtalt ble han rar, han virka litt mer likegyldig. Har tatt opp med han en gang at jeg er redd for å bli såra og det greiene der, og han sa at han ikke visste hva han ville videre. Forståelig nok så tidlig. Men han gir meg så blandede signaler. Vi har hatt sex. Jeg sov hos han hver dag. Jeg blir så forvirret rett og slett. Han sender så forskjellige signaler.. Bør jeg bare gi opp hele fyren?

Anonymkode: 1b07c...7ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gi opp. Vet ALT om å få blandede signaler fra en mann. Det ødelegger deg hvis du ikke hopper av NÅ.

• Liker 2
Skrevet

Du bør snakke med han og si akkurat hva du føler. Bare da får du riktig svar! 

Skrevet

Han virker usikker på hva han selv ønsker. Jeg synes ikke det er grunn nok i seg selv å gi opp på fyren dersom du trives med han, men trå varsomt, ikke bli for påtrengende og masete. Snakk gjerne med hverandre om forventninger og tanker rundt dette.

• Liker 1
Skrevet

Han sa fra starten at han var lei av useriøse damer. Så jeg prøvde å virke så seriøs som mulig. 
Han sa forrige uke at han gledet seg til å se meg, men så er han så frem å tilbake at jeg føler jeg kommer til å bli såret.
Når vi snakket om det og jeg sa jeg håper han ikke bare brukte meg for sex så sa han "jeg vet jo ikke hva jeg vil videre, om 2 eller 3 uker". Ble litt paff da fordi alt var så bra i starten. Da ville HAN møtes hver dag. Men nå har det blitt så daft. 
Er så redd for å bli såret igjen :-(
Sa rett ut til han at jeg var lei av at han var usikker på avtaler og lignende og ikke kunne komme med noe ordentlig svar på om vi skulle møtes den og den dagen eller ikke. Da sa han at han skjønte det men at han hadde "det og det" å gjøre (forsåvidt en god grunn) men uansett. Føler praten har daffet helt av og..

Skrevet

Hvis du vil ha et forhold, og han ikke "vet hva han vil", så ta utgangspunkt i det.

Skriv til ham at "jeg vil gjerne ha et forhold men hvis du ikke er interessert i det eller ikke vet hva du vil, så kom heller tilbake til meg når du har bestemt deg". Så kontakter du ham ikke mer. 

Om ordene er uklare, så vil handlingene alltid vise hva han vil. 

Anonymkode: 2cc0a...56c

• Liker 1
Skrevet

Bare å gjøre seg litt utilgjengelig, så får nok pipa en annen lyd ;) 

Skrevet

Han har nok kanskje gått inn i dette med en ønske om noe seriøst, men så henger ikke følelsene helt med.

Menn er faktisk mer ærlige ovenfor deres egne følelser. De gidder sjeldent noe halvveis i håp om at det skal bli bedre (om de da ikke er livredde for å være alene og hopper fra forhold til forhold). Vi damer kan holde litt lengre på det ene halmstrået.

La han få en liten tenkepause. Menn trenger å være alene for å tenke (de kan jo faktisk ikke multitaske) Ikke mas på han. Trekk deg litt vekk, men ikke forsvinn. Og så gir du han et par uker. Da vil nok ting bli litt klarere.

Anonymkode: d98ea...0df

Skrevet

Tar deres råd og gir han tid. Gjør meg utilgjengelig, så får han se hva han kommer til å savne om han fortsetter å sende mixed signals. Jeg har sagt jeg ønsker at han sier ting rett ut, men det gjør han tydeligvis ikke. Vi får se.. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...