AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Del Skrevet 22. januar 2016 Her i området må vi kjøre et stykke til nærmeste by når det er barnebursdager på steder som på lekeland, i bowlinghallen og på kino, en halvtime hver vei. Sist vi arrangerte en slik bursdag, endte jeg med å kjøre hente- og leveringsrunde på 20 minutter før og etter bursdagen fordi flere unger skulle sitte på. Dette kjenner jeg at jeg ikke gidder en gang til, jeg har nok med å rekke det jeg skal som det er. Er det forventet at de som arrangerer også skal sørge for transport eller hva tenker du om dette? Jeg synes man fint kan samarbeide og flere reise sammen, men å spørre vertskapet synes jeg er litt frekt, jeg vet jo selv at det er hektisk en slik dag, selv om man ikke har selskapet hjemme. Anonymkode: 44807...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #2 Del Skrevet 22. januar 2016 Absolutt ikke! Den som arrangerer skal jo gjerne ha med seg kake og ordne andre ting på forhånd også. Dersom noen har spurt om å kjøre med meg så sier jeg ja, men de må møte hjemme hos meg på et bestemt kl.slett. Vurderer å kjøre de hjem da det ikke gjør meg no om vi ikke skal rekke no... men dette funker her iallfall! Anonymkode: 10dcd...d63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #3 Del Skrevet 22. januar 2016 Hva med å avtale at de barna som skal sitte på møter og hentes hjemme hos den som kjører til bursdagen? Da sparer dere tid, samt at den som er grei og kjører slipper å få tidenes melkerute hjem. Anonymkode: 27ecf...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 23. januar 2016 #4 Del Skrevet 23. januar 2016 Jeg synes at vertskapet som legger en bursdag til et slikt sted er ansvarlig for at alle kommer seg dit og hjem. Spesielt hvis bursdagen i tillegg er på en hverdag. Man kan ikke forvente at foreldre har tid til å kjøre land og strand med barna midt i den travleste tiden ( Hva om man har flere barn som skal hit og dit) , fordi at noen foreldre ikke kan ha selskapet hjemme eller i nærheten av hjemmet så ungene kan gå selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #5 Del Skrevet 23. januar 2016 3 timer siden, smilo skrev: Jeg synes at vertskapet som legger en bursdag til et slikt sted er ansvarlig for at alle kommer seg dit og hjem. Spesielt hvis bursdagen i tillegg er på en hverdag. Man kan ikke forvente at foreldre har tid til å kjøre land og strand med barna midt i den travleste tiden ( Hva om man har flere barn som skal hit og dit) , fordi at noen foreldre ikke kan ha selskapet hjemme eller i nærheten av hjemmet så ungene kan gå selv. Seriøst? I hvilke andre tilfeller er vertskapet ansvarlige for transporten til gjestene? Man blir invitert, så er det opp til gjestene å vurdere om det passer eller ikke, inkludert å komme seg dit. I en barnebursdag med 20 gjester kan umulig to foreldre klare å frakte alle barna. Anonymkode: 44807...e30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #6 Del Skrevet 23. januar 2016 Woooha! Nei, altså, hvorfor skal vertsskapet hente og levere? Ja, jeg ble invitert i 30årsdag nettopp, ikke faen om jeg kommer meg dit på egenhånd, værsågod å hente meg.. Gratulerer! Klarer ikke foreldra å levere barna får dem takke nei da og la ungen være med på alt det morsomme foreldra må gjøre. Anonymkode: c670f...96f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå