AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Jeg skal kjøpe bursdagsgave til en venninne. Hun er glad i å lage mat, så jeg tenker å gi noe matrelatert. Hun har alt av kjøkkenutstyr, så jeg vil gå for noe som er spiselig/kan brukes i matlaging. Forslag? Pris: maks 400kr Anonymkode: 3d16e...06e
Gjest Haaploes Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Ah, det er så mye å meske seg i! Digg sjokolade, ordentlig olivenolje, alt mulig på glass (hvitløk, paprika, mango chutney)...ost og en god flaske vin, digg balsamico...enda bedre - litt av alt og putt det i en kurv. Eventuelt et sånn lite drivhus som man kan ha sine egne urter i! Selv får jeg aldri nok av kokebøker.
Fashionistaen Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Chambre aux confitures på Birkelunden synes jeg er helt fantastiske på syltetøy. De har alle slag du kan tenke deg og til og med jeg som ikke er så glad i slikt, elsker de. Oliviers & Co (som nevnt) og Olive tree har også en god del kvalitetsprodukter. Jeg blir alltid glad for en god olivenolje eller balsamicoedikk Ellers er det jo mange som liker oster. Jeg synes Den blinde ku har gode oster. Spekeskinker, rødvinspølser osv. pleier alltid og være en populær gave. Du kan jo også kjøpe god te, om hun liker dette. F.eks. fra A.C. Perchs Tehandel, Black Cat eller Kusmi for å nevne noen. Sjokolade og godteri er alltid også populært å få. Hva med lakris fra Johan Bulow eller sjokolade fra Summerbird eller Pascal? 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 Hva med utstikkere, eller andre gøyale duppeditter til å lage kaker med?
Gjest Magnifiq Skrevet 27. januar 2016 #6 Skrevet 27. januar 2016 Chilioljen fra oliviers er fantastisk god 😊
Puny Skrevet 28. januar 2016 #7 Skrevet 28. januar 2016 pastamaskin, vet ikke hvor mye det koster da....
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #8 Skrevet 29. januar 2016 Hva med å lage "a gift in a jar" (googl det) og så kan dere gjøre en jentekveld ut av det i tillegg Anonymkode: 03fb1...088
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #9 Skrevet 29. januar 2016 En frossen stek av hjort, elg eller rein hadde blitt satt pris på. Anonymkode: 609ed...571
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå