EvaLena Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Jeg tør å tråkke inn i ett vepsebol og si rett ut at jeg er møkklei ALT som har med de/det å gjøre. Irriterer meg grønn av at de absolutt skal til NORGE fordi det visstnok er så bra her til lands. Når de får avslag, så anker flere av de gang på gang på gang. Enkelte tyr til slutt til kriminalitet til slutt, for på den måten kommer de i norske fengsler og slipper utreise en lang stund. jeg tør vedde en hel drue på at mange av se som er her i landet IKKE er her pga at livet deres står på spill. Jeg ønsker å hjelpe de som virkelig trenger det, men de som juger for å få komme inn hit ønsker jeg god tur tilbake dit de kom fra. Selv om jeg har denne meningen, så anser jeg meg langt ifra som noen rasist. Jeg har utrolig mange hyggelige og dyktige immigrerte kolleger på jobb og ville ikke vært de foruten. Tør du å si din mening uten å bruke AB? 2
Silenox12 Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 23 minutter siden, EvaLena skrev: Tør du å si din mening uten å bruke AB? Selvsagt tørr jeg å si min mening, hvorfor skulle jeg ikke det? Jeg har i over 20 år argumentert i mot ikke vestlig innvandring og spesielt islam. Alt vi i dag ser her i Norge og i Europa ble det sterkt advart i mot på 80 tallet. Men da kastet PK eliten egg og ropte slagord. Det er først i dag folket i Norge og ikke minst Europa begynner og våke. Spørsmålet er om det er for seint. 3
EvaLena Skrevet 22. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2016 29 minutter siden, Silenox12 skrev: Selvsagt tørr jeg å si min mening, hvorfor skulle jeg ikke det? Jeg har i over 20 år argumentert i mot ikke vestlig innvandring og spesielt islam. Alt vi i dag ser her i Norge og i Europa ble det sterkt advart i mot på 80 tallet. Men da kastet PK eliten egg og ropte slagord. Det er først i dag folket i Norge og ikke minst Europa begynner og våke. Spørsmålet er om det er for seint. Det er nok dessverre for sent 👎 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #4 Skrevet 22. januar 2016 5 timer siden, EvaLena skrev: Jeg tør å tråkke inn i ett vepsebol og si rett ut at jeg er møkklei ALT som har med de/det å gjøre. Irriterer meg grønn av at de absolutt skal til NORGE fordi det visstnok er så bra her til lands. Når de får avslag, så anker flere av de gang på gang på gang. Enkelte tyr til slutt til kriminalitet til slutt, for på den måten kommer de i norske fengsler og slipper utreise en lang stund. jeg tør vedde en hel drue på at mange av se som er her i landet IKKE er her pga at livet deres står på spill. Jeg ønsker å hjelpe de som virkelig trenger det, men de som juger for å få komme inn hit ønsker jeg god tur tilbake dit de kom fra. Selv om jeg har denne meningen, så anser jeg meg langt ifra som noen rasist. Jeg har utrolig mange hyggelige og dyktige immigrerte kolleger på jobb og ville ikke vært de foruten. Tør du å si din mening uten å bruke AB? Slik tilstandene er på KG er det nok ikke et vepsebol du går inn i, men en jatteklubb. Anonymkode: 1ef25...719
AmandaVI Skrevet 23. januar 2016 #5 Skrevet 23. januar 2016 Drittlei alt som har med "flyktninger" å gjøre. Jeg syns ikke synd på dem og har vanskelig for å tro at det er så ille i hjemlandene deres når de kommer hit for så å klage på maten. Send dem ut, steng grensene for all ikke-vestlig innvandring ( tør jeg kalle det invasjon?) og tving de rødgrønne raddis-spirene i kommunestyret som insisterer på å importere kriminalitet og vold til småbyer med altfor lite politi til å oppleve selv hvordan det er å bekymre seg for døtrene sine, ikke tørre å gå på butikken når det er mørkt og være avhengig av de ressursene de selv velger å kutte i til fordel for å støtte en uendelig strøm med primitive okkupanter. Se, der var det sagt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå