Gå til innhold

Sjef som aldri svarer på mail eller telefon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva gjør man da? Jeg er sykemeldt og får hverken kontakt med hu på telefon/mail/på stede. Alltid sitter hun i et eller annet møte når jeg går dit.. :( Jeg har etterspurt et viktig dokument som jeg fikk beskjed skulle komme for to uker siden.. Denne uken har jeg sendt masse mail men får aldri svar! Men likevel renner det inn en HØY med felles mailer som sjefen sender ut til hele bedriften. Dette er veldig kjipt da jeg må innlevere dette dokumentet før en viss frist, så det er svært viktig. :(

Anonymkode: e9dd9...684

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner du ingen andre på arbeidsplassen du kan spørre om kan mase for deg?

Anonymkode: ae58b...e53

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hva gjør man da? Jeg er sykemeldt og får hverken kontakt med hu på telefon/mail/på stede. Alltid sitter hun i et eller annet møte når jeg går dit.. :( Jeg har etterspurt et viktig dokument som jeg fikk beskjed skulle komme for to uker siden.. Denne uken har jeg sendt masse mail men får aldri svar! Men likevel renner det inn en HØY med felles mailer som sjefen sender ut til hele bedriften. Dette er veldig kjipt da jeg må innlevere dette dokumentet før en viss frist, så det er svært viktig. :(

Anonymkode: e9dd9...684

Ta kontakt med personalsjef/HR-direktør. Evt sjefen til sjefen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...