Gå til innhold

Barberte/friserte menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi kvinner barberer oss nesten overalt, utenom på hodet.

Menn barberer/friserer nesten ingenting bortsett fra hodet.

Så kommer selve sakens kjerne: Menn og andre kvinner syns det er ekkelt med kvinner med hår under armene. Personlig syns jeg det er ekkelt med menn med mye hår under armene også.

Er det noen menn som friserer armhulene sine? Er det fler som syns som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg barberer vekk alt håret på pungen og rundt penis, og friserer, barberer ikke vekk, også armhulene ja, synes ikke det er så digg med masse hår der heller!

Skrevet

Samboeren min barberer seg heldigvis ikke under armene, eller andre steder heller. Det ser helt teit ut.

Skrevet

menn som barberer seg under armene kan bare holde seg så langt unna meg som det er mulig å komme. nei takk. foretrekker rimelig naturlig behåring på menn, så lenge behåringen ikke befinner seg på ryggen. hm. jeg tror forresten ikke menn som vokser eller barberer ryggen er helt min greie heller, når jeg tenker meg om.

Skrevet

Mannfolk med masse hår under armene er kvalmt *grøss*

Min søtnos friserer det heldigvis

Skrevet

Jeg synes menn skal være menn...

Syns d blir litt for femi om de skal begynne å frisere/barbere armhulene! Jeg tror ikke je hadde tent på en mann som var vokset eller lignende fra halsen og ned....

Så lenge menn er flittige med dusj og intim hygjene så skal menn være litt hårete... :sjarmor:

Ps. men med masse hår som kryper bak på ryggen er ikke helt min greie heller asså (har grenser je og)... men hår på hodet, litt skjegg, hår på armer, ben, armhuler, rundt penis og på brystet er helt ok!

Min sambo er helt naturlig, men han er jo og heldig fra naturens side... :-) Mørkt hår akkurat der det skal være! :wink:

Skrevet

Jeg er ikke spesielt glad i hårete menn og foretrekker f.eks. naturlig bar brystkasse. Så mine hårønsker har ingenting med at "menn skal være menn". Men hår under armene er det ingenting i veien med.

Gjest nudist 32
Skrevet

Hei!

Jeg barberer skrittet (ballene og rundt penis), lar det være igjen en liten veiviserstripe.

Under armene stusser jeg litt slik at det ikke stikker frem noe hår når jeg holder armene rett ned

Gjest Anonymous
Skrevet

Min mann glattbarberer ballen og friserer penis, han frisrer også armhulene om det begynner å vokse utenfor. Han er ikke femi av den grunn. Men, han hadde ikke trengt å gjøre dette for min skyl.d Hater forøvrig helt glattbarbert!

Gjest Anonymous
Skrevet
Min mann glattbarberer ballen og friserer penis' date=' han frisrer også armhulene om det begynner å vokse utenfor. Han er ikke femi av den grunn. Men, han hadde ikke trengt å gjøre dette for min skyl.d Hater forøvrig helt glattbarbert![/quote']

Friserer rundt penis selvfølgelig :)

Skrevet

Jeg liker menn som er "velfriserte" overalt! Ikke ta bort alt håret, men stusse/klippe det sånn passe inntil, og rake bort det som er unødvendig..hehe ;-)

Skrevet

Ville bare si at litt barbering er helt greit... og frisering men at gutter barberer hele kassen og armhuler og hele penis blir litt drøyt for meg...Sier ikke at alle gutter som stusser litt er feminine... men jeg liker ikke helt "hårløse" menn... :wink:

Jeg barberer stortsett alt unntatt hodet, for jeg liker ikke hår på meg selv...

Smaken er som baken... delt... sånn er d :-) :-) :-)

:wink:

Gjest Gjesten
Skrevet

Eg har alltid trudd at hår ikkje plagar meg, men har no i sommar innsett at eg føretrekk naturleg lite hår. Masse, tett hår under armane er litt ekkelt, det luktar lett litt, og eg har noia for sånt. Plaga meg ikkje før mens eg røyka, men no er alt litt meir intenst kan du sei... Men om mannen i mitt liv er hårete, så er ikkje det oppseiingsgrunn... :tunge1:

Skrevet

En mann skal være mann, jeg får latterkick ved tanken på at min mann skal frisere seg under armene..... :hoho:

Nei takk, gi meg en mann med hår, bare ikke i ansiktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...