Gå til innhold

Når ingen menn flørter.. Tegn på at du ikke er pen/attraktiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja enkelt og greit. Synes ikke jeg er stygg selv. Men det er sjeldent menn har den flørtete tonen med meg som med andre.

Anonymkode: b335a...46a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja enkelt og greit. Synes ikke jeg er stygg selv. Men det er sjeldent menn har den flørtete tonen med meg som med andre.

Anonymkode: b335a...46a

Det tyder vel på at menn har mer respekt for deg. Vær glad for at du slipper å bli plaget av innpåslitne mannsgriser.

Anonymkode: 690d0...d9f

• Liker 7
Skrevet

Eller at du ikke utstråler selvtillit, og eller smiler.

Tror gutta liker det like godt med oss, så vi liker det med dem; smil og selvtillit :) 

Anonymkode: b4074...e89

• Liker 2
Skrevet

Handler kanskje litt om hva du innbyr til selv? Du bør ha i bakhodet at vi jevnlig blir fortalt at selv uskyldig flørting kan være seksuell trakassering, og det er få som vil bli ansett som han "grisen". 

• Liker 3
Gjest Cartman
Skrevet

Herregud. Jeg får bare svar fra gærninger, så du kan trøste deg med at Cartman har det verre. Ikke er jeg noe fruktfat heller, men det er en annen sak. Flørting er bare kleint.

Skrevet

Jeg kan gå gjennom Grønland midt på natta uten at en kjeft prater til meg. Sånn er det siden alle menn hater meg. Menn ser på meg med hat i blikket, that's it. Slipper sleske menn på byen da. 

Anonymkode: ab1cf...523

• Liker 2
Skrevet

Det hjelper å farge håret lys blondt. Da får man mye oppmerksomhet uansett hvor lite kledelig det er. Ofte ser man litt dummere/naiv ut med det, noe som gjør det lettere for gutter å flørte. Kall det hva du vil for mange går fra jente til jente og sier det samme. De vil som oftest bare ha sex. Man blir lett kalt for hore om man avviser høflig. Det er få ganger ordentlige sjarmerende drømmeprinser kommer opp så du er ikke stygg. Du har sikkert bare ikke lyst blondt hår.

Anonymkode: 1ff9e...592

• Liker 3
Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper å farge håret lys blondt. Da får man mye oppmerksomhet uansett hvor lite kledelig det er. Ofte ser man litt dummere/naiv ut med det, noe som gjør det lettere for gutter å flørte. Kall det hva du vil for mange går fra jente til jente og sier det samme. De vil som oftest bare ha sex. Man blir lett kalt for hore om man avviser høflig. Det er få ganger ordentlige sjarmerende drømmeprinser kommer opp så du er ikke stygg. Du har sikkert bare ikke lyst blondt hår.

Trist, men faktisk helt sant. Jeg har alltid vært blond, men var brunette i en periode tidlig i 20-årene.. vil si jeg fikk kanskje 70% mindre oppmerksomhet da. Ble helt satt ut,... farget håret tilbake, og alt ble som før. Phew. :ninja: 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er naturlig lys blond - menn hater meg uansett. Da jeg hadde mørkt hår fikk jeg heller ikke noe oppmerksomhet. Så menn hater meg, jeg har innsett det. 

Skrevet

Det kommer helt an på "utstråling". Du kan være så digg du bare orker, men om du ikke ser ut som du ønsker kontakt, så hopper de fleste glatt over å flørte også ...

• Liker 1
Skrevet

Det handler vel i høyest grad om hvilke signaler du sender ut og hvilke arenaer du oppsøker. Man kan helt klart være attraktiv uten at så mange flørter med deg åpenlyst. Dersom du ønsker at flere skal ta kontakt med deg bør du nok heller se på kroppsspråket ditt og hva slags inntrykk man danner seg av deg. Å smile, være imøtekommende og generelt sett gi et varmt inntrykk hjelper en god del. :) 

Anonymkode: 48abc...3ef

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart, man kan farge håret blondt, gå med korte kjoler som såvidt dekker baken, velge den dypeste utringingen og et par stiletthæler som man ikke klarer å gå i, men ønsker man slike menn som nærmer seg sånne kvinner? Det ønsker ikke jeg hvertfall. 

Anonymkode: 48abc...3ef

• Liker 3
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er naturlig lys blond - menn hater meg uansett. Da jeg hadde mørkt hår fikk jeg heller ikke noe oppmerksomhet. Så menn hater meg, jeg har innsett det. 

Med den innstillingen kan jeg skjønne at du kanskje ikke fremstår så attraktiv og interessant.

Anonymkode: 9c8db...082

• Liker 5
Skrevet
20 minutter siden, incognita skrev:

Trist, men faktisk helt sant. Jeg har alltid vært blond, men var brunette i en periode tidlig i 20-årene.. vil si jeg fikk kanskje 70% mindre oppmerksomhet da. Ble helt satt ut,... farget håret tilbake, og alt ble som før. Phew. :ninja: 

Jeg har det motsatt - Er naturlig brunette, men var blond i fjor og sjeldent at jeg fikk høre noe. Men med mørkt hår får jeg mer oppmerksomhet. Kanskje jeg kler mørkebrunt hår mer enn blondt, og i tillegg har mer selvtillit! :laugh: 

Men nå har jeg jo fått en del uønskede... kommentarer og sånt. Det er ulempa. Tro det eller ei, det er faktisk ikke så flott å bli daska på ræva av fremmede menn. :fnise:

Og over til spørsmålet. Nei jeg tror ikke det nødvendigvis trenger å være fordi man ikke er attraktiv. Kan jo være andre ting, som f.eks. lav selvtillit, kanskje man ikke virker så åpen/imøtekommende, etc. Jeg vet ikke for å være ærlig. :) 

Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, lillekattepus skrev:

Jeg har det motsatt - Er naturlig brunette, men var blond i fjor og sjeldent at jeg fikk høre noe. Men med mørkt hår får jeg mer oppmerksomhet. Kanskje jeg kler mørkebrunt hår mer enn blondt, og i tillegg har mer selvtillit! :laugh: 

Men nå har jeg jo fått en del uønskede... kommentarer og sånt. Det er ulempa. Tro det eller ei, det er faktisk ikke så flott å bli daska på ræva av fremmede menn. :fnise:

Og over til spørsmålet. Nei jeg tror ikke det nødvendigvis trenger å være fordi man ikke er attraktiv. Kan jo være andre ting, som f.eks. lav selvtillit, kanskje man ikke virker så åpen/imøtekommende, etc. Jeg vet ikke for å være ærlig. :) 

Haha kanskje det rett og slett bare går på hva man kler best ja? :vetikke: 

:fnise: 

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler sterkt på at menn hater deg. Det krever aktivt engasjement å hate noen. Det er vel mer sannsynlig at de ikke bryr seg om deg/enser deg.

Skrevet
1 time siden, incognita skrev:

Hva foretrakk du?

Gjest incognita
Skrevet
4 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hva foretrakk du?

Foretrekker å være blond fordi jeg kler det bedre, ikke fordi jeg får mer oppmerksomhet som blond. :) 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klart, man kan farge håret blondt, gå med korte kjoler som såvidt dekker baken, velge den dypeste utringingen og et par stiletthæler som man ikke klarer å gå i, men ønsker man slike menn som nærmer seg sånne kvinner? Det ønsker ikke jeg hvertfall. 

Den eneste grunnen til at noen menn ikke nærmer seg slike kvinner, er at de regner med at de ikke har sjans.
Greit nok, indre egenskaper er viktigere, men dem vet en jo ingenting om. Ingen menn synes det er en ulempe at kvinnen kler seg sexy og pent, tvert imot er det et stort pluss.

Skrevet

TS, jeg har det også slik. :unsure: Til og med ute i helgene, menn flørter med alle venninnene mine, men ikke med meg. Jeg er tydeligvis den minst attraktive i gjengen. 

Anonymkode: 594b7...3b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...