Winter Skrevet 11. oktober 2004 #1 Del Skrevet 11. oktober 2004 tenkte bare jeg skule teste avataren..... edit: det funka jo ikke da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. oktober 2004 #2 Del Skrevet 11. oktober 2004 Velkommen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winter Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 11. oktober 2004 1000 takk for det Arwen, :-) første gang jeg prøver meg på et hjemlig forum - så det blir spennende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 18. mars 2019 #4 Del Skrevet 18. mars 2019 (endret) Du må ha en : både rett før og rett etter ordet som tilhører den smiley'en du vil bruke. Med mindre du trykker direkte på den smiley'en du vil ha, da slipper du jo å skrive det inn selv. Oppdaget ikke før nå hvor gammel denne tråden faktisk er. Endret 18. mars 2019 av Mrs. Random Nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 21. mars 2019 #5 Del Skrevet 21. mars 2019 Tråden er ryddet for spam. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå