Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #1 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kan noen tipse meg om et godt termometer til å "tempe"? (gjerne ca pris også, greit å vite hva som skal inn i budsjettet ) Vil gjerne ha litt mer oversikt over syklusen min, og baby-comp/lady-comp virker litt vel dyre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 11. oktober 2004 #2 Del Skrevet 11. oktober 2004 Dra på apoteket og finn et termometer der som har to desimaler. Koster ca 100,- eller litt i overkant av dette. Husker ikke hva mitt termometer heter, men det spiller egentlig ingen rolle så lenge det har to desimaler... Lykke til med tempingen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #3 Del Skrevet 11. oktober 2004 Takker Og kom på et spørsmål til her når jeg er i farta, (tenker på de som bruker temping som "prevansjon", da er det jo mer nøye med slikt ) Er alle termometere like nøyaktige/pålitelige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå