Gå til innhold

Opplyse om vekt før date? Er litt overvektig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veier 84kg og er 164cm høy. Bør jeg opplyse om dette før jeg treffer dates?

I følge bmi så er jeg jo overvektig, men jeg anser ikke meg selv som veldig overvektig. Jeg føler at vekten er ganske bra fordelt på kroppen, men jeg vet jo godt at jeg har noen kg ekstra. 

Hva synes dere? Jeg har tidligere sendt bilder/lagt ut bilde på tinder/snappet hele meg før jeg møtte datene. Men jeg er redd for at et bilde ikke viser slik jeg er i virkeligheten, selv om jeg prøver å ta realistiske bilder. 

Anonymkode: b237d...788

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok fint! Jeg er svær selv og de har kun sett bilder av meg. Og jeg synes ikke selv jeg er veldig lik sånn jeg er på bildene mine. Og det har gått fint! Fått kjempemange komplimenter både på utseende og kropp :)

• Liker 2
Skrevet

Synes du skal møte opp med et stort smil og kose deg på daten. Det er ikke slik at du har løyet 

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor i all verden skal du opplyse om vekten din? Fordi du er overvektig?

Kjære deg, de du kommuniserer med ser bilde(r) av deg og mailer med deg. Enten så liker dere hverandre eller ikke. Selvfølgelig kan man møtes etter bilder og mail og finne ut at man ikke passer sammen, men kjære deg; ikke føl at du må oppgi vekten din! Alle er forskjellige, og alle har forskjellig smak.

• Liker 2
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Ærlige bilder uten myspace-vinkel. Tallet er jo ikke viktig, er jo hvordan det ser ut. 

Skrevet

Virker rimelig rart å fortelle ham om vekten din nå. Kan du ikke bare legge ut et ærlig bilde, i tilnærmet helfigur, om du ikke allerede har gjort det?

Skrevet

Sørg for å sende bile av deg seg, i helfigur i flere forskjellige vinkler, slik at han får sett deg skikkelig før daten, så trenger du ikke opplyse om det. Men tar du "lurebilder" i merkelige vinkler bør du opplyse  om det, eller forvente å bli dumpet på/etter daten.

Du burde virkelig slanke deg.

Anonymkode: 6fc7e...788

• Liker 1
Gjest cheshirecat
Skrevet

med mindre du har photoshoppa bildene eller noe ser jeg ikke problemet. Kos deg på date ;-) 

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Hvis du har snappet helfigursbilder som er realistiske så syns jeg ikke du trenger det. Da er de nok klar over det allerede. :)

Gjest PetterPanne
Skrevet

Hvis han allerede har sett hele deg på bilder, Hvis han fortsatt vil møtes så betyr det jo at han ikke har noe problem med overvekten din. Det hadde vært 100 ganger verre om du prøvde skjule det for han. Dra på date med god samvittighet :)

Gjest Kālikā
Skrevet

Har du vist deg selv i helfigur er det ingen grunn til å utbrodere eller oppgi nøyaktig vekt. Men det du kan gjøre, dersom du er usikker, er å få en god venn/venninne til å se igjennom profilen/bildene dine og si om de gir et godt bilde av deg, slik du fremstår i dag. (Dette er forsåvidt lurt for alle, uavhengig av vekt.)

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg veier 84kg og er 164cm høy. Bør jeg opplyse om dette før jeg treffer dates?

I følge bmi så er jeg jo overvektig, men jeg anser ikke meg selv som veldig overvektig. Jeg føler at vekten er ganske bra fordelt på kroppen, men jeg vet jo godt at jeg har noen kg ekstra. 

Hva synes dere? Jeg har tidligere sendt bilder/lagt ut bilde på tinder/snappet hele meg før jeg møtte datene. Men jeg er redd for at et bilde ikke viser slik jeg er i virkeligheten, selv om jeg prøver å ta realistiske bilder. 

Anonymkode: b237d...788

"Kropp uttrykker moral" ...er du ikke tilfreds så er det jo verdens lettest ting å gjøre noe med overvekt. 
Bare å justere energibudsjettet å legge ned jobben som må gjøres for å forbrenne av overskuddet du bærer på hvis du føler du gjør det. 

Det er litt verre for oss mannfolk som f.eks mister håret, er lave itillegg OG kanskje være overvektig også.
Det er begrensa hvor mye en kan gjøre med de tingene utenom selve overvekta selvsagt.

Så tenk på det slik ;)

Anonymkode: 64dd1...bb5

Skrevet

Til TS. Drit i alle som mener noe om overvekten din og hva du evt burde gjøre med den. Det er jo ikke hva denne tråden handler om. Gå på date med hevet hode. Liker han deg så gjør han det og liker han deg ikke så er det mange fisker i havet ;)

Anonymkode: 67960...e0b

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett og avsporinger, samt svar til dette.

-Saraby, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...