AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Jeg møtte en fyr i høst og i starten møttes vi ofte, etter vi hadde sex ble det sjeldnere og sjeldenere og avviste meg alltid 2 ganger før han svarte ja den 3 gangen. så en dag ville han avslutte det, slettet meg fra tinder og etter en stund fra snap og. så plutselig får jeg melding på Face hvor han sa at snap hadde tulla det til og sletta alle.. uansett så endte det med at vi var litt på igjen, bare at denne gangen har han sagt ja til å treffes men dukker ikke opp eller avlyser i siste øyeblikk. jeg er litt lei av det og føler det er litt stygt gjort av han å holde på sånn. overdriver jeg? Hadde heg mast flere ganger i uka hadde jeg skjønt det men når det går 2-4 uker mellom så anser jeg det ikke som mas, tar jeg feil? poenget mitt med tråden er bare: Er jeg teit om jeg setter ett standpunkt? Så lenge jeg forteller han at nok er nok og at jeg for min egen del velger å bryte all kontakt er det teit? Anonymkode: 72d98...075
Gjest incognita Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 Dette hadde jeg ikke funnet meg i nei.
Olava Skrevet 21. januar 2016 #3 Skrevet 21. januar 2016 Han høres frekk og selvsentrert ut, så syns det er helt riktig av deg å sette ned foten på dette.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #4 Skrevet 22. januar 2016 Litt vondt å se at dere er enig.. Sagt i fra til han nå at jeg ønsker å avslutte kontakten, og det føles heldigvis litt bedre ut enn jeg hadde trodde det skulle gjøre:) Anonymkode: 72d98...075 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #5 Skrevet 22. januar 2016 Flott at du setter ned foten. Utifra det lille du skriver høres det ut som du burde begynne å gjøre dette mer i livet ditt. Anonymkode: 6aa8c...a2c 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #6 Skrevet 28. januar 2016 5 dager gikk det før jeg fikk opp "la deg til" på snap etter at jeg slettet han... Godtok for å se om han hadde sendt snap men da hadde han allerede slettet meg igjen.. skjønner ingenting jeg nå.. Hvorfor legge meg til og slette meg igjen? Anonymkode: 72d98...075
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #7 Skrevet 28. januar 2016 Fordi han er en usikker guttunge, som søker bekreftelse for å booste sin egen selvtillit. Anonymkode: ebfc7...e29 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #8 Skrevet 28. januar 2016 Synes det var rart likevel, så sendte han en lang ærlig melding på hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde.. Han svarte på den men ikke noe mer, så antar han bare sjekka ut litt greier siden jeg endra på "my story" innstilling. Anonymkode: 72d98...075
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #10 Skrevet 28. januar 2016 25 minutter siden, Willat skrev: Æsj. Ikke finn deg i det. Move on. On my way to do that:) tar bare litt tidnår derfra min side er litt følelser der.. Anonymkode: 72d98...075 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå