Gå til innhold

fuckfriend. vil han mer,mon tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I September ble en fin fyr med meg hjem. Kun et ons i utgangspunktet, men jeg la han til på facebook, og jeg la opp til at han gjerne måtte ta kontakt dersom han befant seg i min by ved et senere tidspunkt. Han bor nemlig noen mil unna fra der jeg bor..

Gikk ikke mange ukene før jeg hørte fra han igjen, og han kom kjørende edru på en ukedag. Veldig hyggelig det også. Vi har god tone når vi snakker sammen. Fin fyr på alle måter. Siden hen har vi møttes en del. En av oss tar kontakt når helgen nærmer seg som regel. Ikke hver helg da, men en gang i måneden ca. Mer nå i julehøytiden. 

Forrige helg inviterte jeg han til meg igjen, men da kunne han ikke. Jeg sa jeg skulle ønske vi kunne møtes mer, og det var han enig i. 

Jeg er vel mer overrasket over at denne fyren vil ha meg som fuckfriend etter så mange måneder. Jeg mener; vi bor så langt fra hverandre. Han er veldig attraktiv, så å skaffe seg en fuckfriend der han bor burde ikke være så vanskelig for han. skal møte han nå til helgen, og tankene mine har begynt å svirre om han egentlig er ute etter noe mer? Dog har han aldri tatt intiativ til noe mer, men det har ikke jeg heller. Vet ikke om jeg hadde giddet å kjøre 10 mil en torsdagskveld for "tilfeldig" sex liksom... hvordan skal jeg finne ut av dette uten å ødelegge det som fungerer så greit?

Anonymkode: c5816...748

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si om dere dater eller bare ligger sammen...

Anonymkode: 5f265...e0a

Skrevet

Hadde han vært interessert I noe mer så hadde han selvfølgelig truffet deg mye oftere.  Gå videre om det er kjæreste du ønsker. 

Anonymkode: 5a9a8...42e

Skrevet

Han er bare ute etter sex etter min mening. Spør han hvis du lurer på det, du ødelegger ikke noe for det. Men det er veldig dumt å ha en fuckfriend som du har forventinger om noe mer til. Hvis du får (eller allerde har) følelser for han, bør du kutte han ut for å unngå å bli såret og lei deg. 

Anonymkode: 33943...f0a

• Liker 1
Skrevet

Hvordan veit du om han ikke har flere fuckfriends..?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Gå videre, jo før jo bedre. 

Jeg holdt på sånn i over 2 år og han sa mye fint om meg. Vi gjorde ALT sammen og snakket sammen hver dag. All fritid brukte vi på hverandre.

I forrige uke så jeg at jeg ønsket å få dette vi driver med i en fast ramme, men det ville ikke han. Da sa jeg at jeg ikke ville mer og takket for meg, da gråt vi begge to. Vi har chatta sammen 1 gang etter dette og da gråt vi igjen, men jeg sa at det er over mellom oss og ønsker han lykke til videre i livet.

Jeg VET at han savner meg og tenker mye på meg. Han har det dritvondt for tiden, samme som meg.

Er det ikke sprøtt hvordan en mann som ikke vil miste meg, jeg var den viktigste personen for han etter barna hans. Enda så vil han ikke bare få det i en ramme kalt "forhold, kjæreste"?

Gå videre før følelsene får mere grobunn, det blir bare verre og verre.

jeg tror dessverre ikke han vil noe mer enn å ha sex med deg.

Endret av EvaLena
  • Liker 1
Skrevet

Her var fyren villig til å kjøre i fem timer - en vei - kun for sex. Jeg trodde han ville mer pga hans innsats. Der tok jeg feil. Og fyren er høy, mørk og veldig kjekk også. 

Menn gjør mye for sex. Tøser. 

Anonymkode: 23f7a...c7f

Skrevet

Hvorfor holder damer på sånn? Gir alt med en gang, fortsetter med den intensjon om å kapre hjertet hans, men dette er ikke veien å gå!

En mann vil føle seg spesiell for en kvinne. Det gjør han ikke med ei som gir alt på en gang. Han vil jakte, lure på, undre på henne når hun holder igjen, ønske å bli bedre kjent med henne. Her gir du alt med det samme, han trenger ikke anstrenge seg et sekund , før han "får" dine mest intime deler. Og han har det som plommen i egget., fordi han mest sannsynlig flørter med andre når han ikke er med deg. 

Skaff dere selvrespekt og ryggrad damer!

Hilsen dame

Anonymkode: a3c5e...cae

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her var fyren villig til å kjøre i fem timer - en vei - kun for sex. Jeg trodde han ville mer pga hans innsats. Der tok jeg feil. Og fyren er høy, mørk og veldig kjekk også. 

Menn gjør mye for sex. Tøser. 

Anonymkode: 23f7a...c7f

Enig. Noen menn gjør nesten hva som helst for å få sex. En jeg kjenner, kjørte 50 mil kun for å få dyppa`n litt. Ei venninne fikk ettermiddagsbesøk av en kar som bor 12 mil unna, som hun aldri hadde møtt før (kun snakket på nett), de hadde sex, også bare reiste han igjen. Den dagen jeg blir såååå nøden, kommer aldri.

Anonymkode: 62c5d...473

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor holder damer på sånn? Gir alt med en gang, fortsetter med den intensjon om å kapre hjertet hans, men dette er ikke veien å gå!

En mann vil føle seg spesiell for en kvinne. Det gjør han ikke med ei som gir alt på en gang. Han vil jakte, lure på, undre på henne når hun holder igjen, ønske å bli bedre kjent med henne. Her gir du alt med det samme, han trenger ikke anstrenge seg et sekund , før han "får" dine mest intime deler. Og han har det som plommen i egget., fordi han mest sannsynlig flørter med andre når han ikke er med deg. 

Ja, menn trenger å jakte, men det er ikke gitt at det må være sex det dreier seg om. Jeg har vel så god erfaring med å ha fantastisk sex tidlig, dette gjør menn fort hekta, men siden jeg er en som ikke involverer meg følelsesmessig så lett må de kurtisere for å få meg, og det gjør de. Det er faktisk lite som gjør menn til større jegere enn en kvinne som er rå i senga, men holder hjertet sitt litt tilbake. Følelser er tross alt mye mer intimt enn kjønnsorganer som gnisser mot hverandre. 

Anonymkode: c521b...882

• Liker 1
Skrevet

Vet at attraktive menn kan slite med å få en knullevenn. 

Anonymkode: 94269...e6d

Skrevet
Den 22.1.2016 at 20.20, AnonymBruker skrev:

Enig. Noen menn gjør nesten hva som helst for å få sex. En jeg kjenner, kjørte 50 mil kun for å få dyppa`n litt. Ei venninne fikk ettermiddagsbesøk av en kar som bor 12 mil unna, som hun aldri hadde møtt før (kun snakket på nett), de hadde sex, også bare reiste han igjen. Den dagen jeg blir såååå nøden, kommer aldri.

Anonymkode: 62c5d...473

Menn flest kan ikke ha sex når som helst, slik som kvinner kan. 

Anonymkode: a7726...c27

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, menn trenger å jakte, men det er ikke gitt at det må være sex det dreier seg om. Jeg har vel så god erfaring med å ha fantastisk sex tidlig, dette gjør menn fort hekta, men siden jeg er en som ikke involverer meg følelsesmessig så lett må de kurtisere for å få meg, og det gjør de. Det er faktisk lite som gjør menn til større jegere enn en kvinne som er rå i senga, men holder hjertet sitt litt tilbake. Følelser er tross alt mye mer intimt enn kjønnsorganer som gnisser mot hverandre. 

Anonymkode: c521b...882

Men menn liker ikke å føle at de er en i rekka, og det kan de godt føle med ei dame som slipper han inn med en gang, forståelig nok...

Dessuten: å ha sex uten følelser, som du også her ymter frem til, vitner og om ei dame som kanskje har vasnkelig for å knytte seg til noen, hun har gjerne sex uten forpliktelser, et tegn på at hun lett kan ligge med en random fyr, ikke akkurat et kvalitetstegn i ei dame. Men vil føle seg spesielle. Det er alt for mange damer idag som har sex i lang tid, gjerne årevis med en de har følelser for , i håp om at han skal plutselig falle en dag, men når forholdet begynte bare med den fysiske biten, kan det ofte føre til at de holder den emosjonelle biten på vent, da de knytter den dama kun til en erotisk glede, ikke noe mer.

Sånne damer gjør og at menn aldri trenger å ta et valg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...