AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Jeg datet en fyr og etter noen få uker bestemte seg han for at han kun ville at vi skal være "venner". Jeg bestemte meg da for å kutte han ut , slettet han fra fb og svarte han ikke på sms. I ettertid ringte han meg, ville treffe meg og trakk tilbake det han hadde sagt om at det ikke kan bli noe mer. Han begrunner det med at han redd for å bli såret. Han har spurt kameraten sin som jeg har møtt om hva han synes om meg. Spørsmålet er om han er usikker eller om han bare player meg. Vurderer å kutte han ut. Anonymkode: bfb10...6f9
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 Kutt han ut. Eller, run like hell- virker ikke som et stabilt menneske. Anonymkode: 9bd9a...459 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #3 Skrevet 21. januar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kutt han ut. Eller, run like hell- virker ikke som et stabilt menneske. Anonymkode: 9bd9a...459 Takk for konstruktiv tilbakemelding. TS Anonymkode: bfb10...6f9
Miklo Velka Skrevet 21. januar 2016 #4 Skrevet 21. januar 2016 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kutt han ut. Eller, run like hell- virker ikke som et stabilt menneske. Anonymkode: 9bd9a...459 "Virker ikke som et stabilt menneske"? Basert på hva? Og hva legger du i uttrykket "stabilt menneske"? Kanskje han er sjenert, eller som han sier, redd for å bli såret? Er man da et ustabilt menneske? Endret 21. januar 2016 av Miklo Velka 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #5 Skrevet 21. januar 2016 Jeg ville glemt han og gått videre. Har selv opplevd det der. Med samme begrunnelsen. Prøvde på nytt gikk et par måneder også skjedde det igjen. Hver gang noe ble litt mer seriøst stakk han. Og kom tilbake etter et par uker. Anonymkode: 3290f...897 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #6 Skrevet 21. januar 2016 Dømt til å mislykkes. Anonymkode: 1b35e...09f 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #7 Skrevet 22. januar 2016 Jeg tipper at daten din traff flere damer i denne perioden og du kom ned på lista hans. Når han ikke lenger kom noen vei med a-laget så prøver han seg på b-laget. Anonymkode: 2003a...42c 2
Gjest Sheerios Skrevet 22. januar 2016 #8 Skrevet 22. januar 2016 Ja kutt han ut så han får finne seg ei dame som er mindre desperat etter forhold. Skjønner godt at han er redd for å bli såret. Det er jeg også for jeg har opplevd det. Ikke enkelt å stole på folk. Hvorfor kan du ikke være venn med han selv om det ikke blir noe mer? Se om det kan bli noe når dere kjenner hverandre mer, kan stole på hverandre osv..? Begynne som venner? Hva er galt med det?
Gjest Sheerios Skrevet 22. januar 2016 #9 Skrevet 22. januar 2016 16 timer siden, Miklo Velka skrev: "Virker ikke som et stabilt menneske"? Basert på hva? Og hva legger du i uttrykket "stabilt menneske"? Kanskje han er sjenert, eller som han sier, redd for å bli såret? Er man da et ustabilt menneske? For noen av kg kvinnene er de tydeligvis ustabile. De må være rett på sak, og komme seg i et forhold fortest mulig..
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #10 Skrevet 22. januar 2016 2 timer siden, Sheerios skrev: Ja kutt han ut så han får finne seg ei dame som er mindre desperat etter forhold. Skjønner godt at han er redd for å bli såret. Det er jeg også for jeg har opplevd det. Ikke enkelt å stole på folk. Hvorfor kan du ikke være venn med han selv om det ikke blir noe mer? Se om det kan bli noe når dere kjenner hverandre mer, kan stole på hverandre osv..? Begynne som venner? Hva er galt med det? Hva mener du? Jeg er ikke desperat etter et forhold med han. Men gidder ikke å fortsette med å møte han om det ikke kan utvikle seg. Anonymkode: bfb10...6f9 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #11 Skrevet 22. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tipper at daten din traff flere damer i denne perioden og du kom ned på lista hans. Når han ikke lenger kom noen vei med a-laget så prøver han seg på b-laget. Anonymkode: 2003a...42c Han er veldig fysisk tiltrukket av meg. Men han begrunnet det med at han tror at vi ikke passer sammen. Men han ombestemte seg etter jeg avviste han. I ettertid har han gitt meg komplimenter for persoligheten min, ikke bare utseendet. Anonymkode: bfb10...6f9
Gjest Sheerios Skrevet 22. januar 2016 #12 Skrevet 22. januar 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Jeg er ikke desperat etter et forhold med han. Men gidder ikke å fortsette med å møte han om det ikke kan utvikle seg. Anonymkode: bfb10...6f9 Du kan aldri vite hva som kan utvikle seg eller ikke uten å ha prøvd. Gi han tid. Dessuten er det vel moro med venner?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #13 Skrevet 22. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er veldig fysisk tiltrukket av meg. Men han begrunnet det med at han tror at vi ikke passer sammen. Men han ombestemte seg etter jeg avviste han. I ettertid har han gitt meg komplimenter for persoligheten min, ikke bare utseendet. Anonymkode: bfb10...6f9 Han vil bare pule. Gå videre. Anonymkode: 45991...163 1
Gjest Sheerios Skrevet 22. januar 2016 #14 Skrevet 22. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han vil bare pule. Gå videre. Anonymkode: 45991...163 Alle menn vil bare pule i følge kg
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #15 Skrevet 22. januar 2016 2 timer siden, Sheerios skrev: For noen av kg kvinnene er de tydeligvis ustabile. De må være rett på sak, og komme seg i et forhold fortest mulig.. Jeg er mann, men mener det er helt realt om ts fra start indikerte at hun er ute etter et seriøst/langvarig forhold. Mange er på et tidspunkt lei av kortvarige romanser, ons, fuckfriends, friends with benefits og da er det selvfølgelig adjø til menn daten om han ikke ønsker det samme. Realt det. Anonymkode: 03fa1...664 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #16 Skrevet 22. januar 2016 1 minutt siden, Sheerios skrev: Alle menn vil bare pule i følge kg Må være en læring de har opparbeidet seg irl? Anonymkode: 45991...163 1
Gjest Sheerios Skrevet 22. januar 2016 #17 Skrevet 22. januar 2016 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann, men mener det er helt realt om ts fra start indikerte at hun er ute etter et seriøst/langvarig forhold. Mange er på et tidspunkt lei av kortvarige romanser, ons, fuckfriends, friends with benefits og da er det selvfølgelig adjø til menn daten om han ikke ønsker det samme. Realt det. Anonymkode: 03fa1...664 Hva med vanlig vennskap? Er det ut nå for tiden? Dessuten må folk kunne gi andre en sjanse, ellers virker de desperat. Vi som er redd for å bli såret finnes, og vil ta det litt med ro i begynnelsen. Sjenerte menn finnes også. Endret 22. januar 2016 av Sheerios
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #18 Skrevet 22. januar 2016 8 minutter siden, Sheerios skrev: Hva med vanlig vennskap? Er det ut nå for tiden? Dessuten må folk kunne gi andre en sjanse, ellers virker de desperat. Vi som er redd for å bli såret finnes, og vil ta det litt med ro i begynnelsen. Sjenerte menn finnes også. Jeg oppfatter ts dithen at hun var ferdig med kortvarige forhold, og ønsker kanskje å etablere seg med familie. Så da er hun kanskje ikke interessert i et vennskap med noe ekstra. Hun er interessert i å finne en langvarig partner, og det er vel helt realt? Helt i orden å ta det langsomt, men da må man jo si at man trenger tid. Man kan i alle fall ikke si at man bare ønsker et vennskap, for så å trekke det tilbake. Anonymkode: 03fa1...664 1
Gjest Sheerios Skrevet 22. januar 2016 #19 Skrevet 22. januar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg oppfatter ts dithen at hun var ferdig med kortvarige forhold, og ønsker kanskje å etablere seg med familie. Så da er hun kanskje ikke interessert i et vennskap med noe ekstra. Hun er interessert i å finne en langvarig partner, og det er vel helt realt? Helt i orden å ta det langsomt, men da må man jo si at man trenger tid. Man kan i alle fall ikke si at man bare ønsker et vennskap, for så å trekke det tilbake. Anonymkode: 03fa1...664 De fleste forhold er kortvarige for tiden så kan aldri forvente er langvarig forhold mener jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå