AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #1 Del Skrevet 21. januar 2016 Har en 4-åring og en på 9 mnd. Baby på 9 mnd maser på pupp flere ganger ila kvelden, så jeg kommer meg aldri ut på kino etc. Jeg er så sliten! Ikke kommet meg til frisør på 1 år, ingen alenetid, begynner å glefse og kjefte på mannen etc. Er i desperat behov for å få litt pusterom- men aner ikke hvor jeg skal begynne... Anonymkode: 58510...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #2 Del Skrevet 21. januar 2016 Kan ikke mannen stille opp mer? Tar babyen flaske? Hvis babyen tar flaske, pump så får mannen mate. Eller kjøp morsmelkerstatning. Si til mannen at du trenger en fridag/kveld med venner, eller omså bare alene der du får gjøre andre ting enn å bare være mamma. Anonymkode: a955a...ba3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 21. januar 2016 #3 Del Skrevet 21. januar 2016 Det skjønner jeg godt! Du er heldig og har mann, så la han ta litt av ansvaret. Pump melk og ta deg et par oppladningsdager. Dusj, dra på salong og få fikset hud, hår vipper, negler - hva enn du gjorde før du fikk barn. Dra på shopping, spa... Kanskje pump opp i massevis, jål deg opp og dra på bytur med noen venninner? Du er sliten og det går på humøret. Det beste du kan gjøre for deg, mannen og barna, er å puste ut litt. Om du og mannen vil finne må noe sammen, kan dere kanskje finne en flink barnevakt som kan komme innom innimellom for å avlaste dere noen timer. Tenk så deilig, da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #4 Del Skrevet 21. januar 2016 Og har du vurdert å slutte å amme? Babyen er jo såpass stor at den får annen mat også, så den er jo ikke avhengig av morsmelk. Anonymkode: a955a...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #5 Del Skrevet 21. januar 2016 Begynn med å gå på kino, og bestill frisørtime. Barnet kan fint spise grøt, vann, mme, og mye annet. Flott at faren mater alene, da er jo ikke puppen et alternativ. Anonymkode: 39aaa...679 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 21. januar 2016 #6 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) baby kan vel drikke mme? Endret 21. januar 2016 av missLynch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #7 Del Skrevet 21. januar 2016 Dere er jo to, få mannen din til å bidra da vel! Anonymkode: 6c32a...c3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #8 Del Skrevet 22. januar 2016 Mannen må bidra. Pupp kl. 19 før legging, deretter tar mannen resten av kvelden, og eventuelt natt. Snart sover barnet 😊 Anonymkode: 4caa0...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå