AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #1 Del Skrevet 21. januar 2016 Jeg skal kjøpe en gave til ei 10 år gammel jente som skal ut på en lang reise (mange timer på fly). Hva kan være aktuelt å kjøpe som hun kan ha glede av på turen? Anonymkode: e9055...93b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #2 Del Skrevet 21. januar 2016 En bok eller spill til Nintendo DS dersom hu har det. Anonymkode: 46692...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #3 Del Skrevet 21. januar 2016 https://www.google.no/search?q=nakkepute+barn&rlz=1C1CHMO_noNO479NO479&espv=2&biw=1093&bih=534&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjh6tay9rvKAhULCSwKHfFSDmEQsAQILw Anonymkode: 12c23...452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 21. januar 2016 #4 Del Skrevet 21. januar 2016 En sånn aktivitetsbok med klistremerker kanskje? Da jeg var ute å fløy sist satt jeg ved siden av ei lita jente med en sånn en og hun holdt på med det under nesten hele turen (4-5t) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miuen Skrevet 22. januar 2016 #5 Del Skrevet 22. januar 2016 Mine barn pleier å få oppgavebøker. Det er like populært hver gang😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #6 Del Skrevet 22. januar 2016 iPad. Evt sovepiller. Anonymkode: 0dc79...6ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. januar 2016 #7 Del Skrevet 22. januar 2016 For en 10-åring så kan kanskje ei klistermerkebok være litt kjedelig/barnslig, men ja; helt genialt til yngre barn Støtter forslaget om nytt spill til nintendo ds hvis hun har det. Sjekk med foreldrene om hun har, evt høre med jenta selv om det er et spill hun ønsker seg. 12-åringen her i hus trøyer seg skikkelig med ds på flyturer. Mi si jente bruker å ha med seg som nevnt ds på flyturer, og andre ting som bok, kryssordhefte, ipad der hun ser filmer. Og; hun bruker å få noe snop til flyturen, noe som er stas siden hun vanligvis bare får snop på lørdager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå