AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #3 Skrevet 21. januar 2016 Hahaha . Og ikke minst helt ulovlig. Han kan bli pålagt å ansette en mannlig søker isteden, dersom denne er mest kvalifisert, og tydelig har blitt diskriminert ved ansettelse. Anonymkode: ca263...a8d 12
Gjest gjestvest Skrevet 21. januar 2016 #4 Skrevet 21. januar 2016 (endret) Det er en stillings- og kontaktannonse i ett. Dette da han opplyser om at han ikke er gift, er slank og høy. Unødvendig å opplyse om i en stillingsannonse. Endret 21. januar 2016 av gjestvest
visp Skrevet 21. januar 2016 #5 Skrevet 21. januar 2016 Det mangler en e i "kvinnlig". Det er jo lov å prøve seg? 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #6 Skrevet 21. januar 2016 3 minutter siden, visp skrev: Det mangler en e i "kvinnlig". Det er jo lov å prøve seg? ja. skrivefeil, ja. suspekt. Anonymkode: c37b3...f55
Lady Skrevet 21. januar 2016 #8 Skrevet 21. januar 2016 5 minutter siden, gjestvest skrev: Det er en stillings- og kontaktannonse i ett. Dette da han opplyser om at han ikke er gift, er slank og høy. Unødvendig å opplyse om i en stillingsannonse. Tror han vil at hudholdersken skal være slank, høy og ugift? Eller så tar jeg feil 13
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #9 Skrevet 21. januar 2016 Hm Det er kun 5 stk i Bergen med de to navnene. Jeg tenkte på om det kan være greit å sensurere annonsen enda mer i HI, Men han har jo allerede "outet" seg selv med å sette inn en slik annonse i en avis... Anonymkode: 09c35...80f
Gjest gjestvest Skrevet 21. januar 2016 #10 Skrevet 21. januar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm Det er kun 5 stk i Bergen med de to navnene. Jeg tenkte på om det kan være greit å sensurere annonsen enda mer i HI, Men han har jo allerede "outet" seg selv med å sette inn en slik annonse i en avis... Anonymkode: 09c35...80f Det er nettopp det. Han har ikke " outet " seg selv. Det er seg selv han omtaler som: " Ikke gift, slank og høy ". Det er mest sannsynlig også grunnen til at avisen også har tillatt annonsetrykk.
Lady Stardust Skrevet 21. januar 2016 #11 Skrevet 21. januar 2016 15 minutter siden, gjestvest skrev: Det er nettopp det. Han har ikke " outet " seg selv. Det er seg selv han omtaler som: " Ikke gift, slank og høy ". Det er mest sannsynlig også grunnen til at avisen også har tillatt annonsetrykk. Hm, jeg tolker det som at det er husholdersken som skal være ugift, slank og høy, også mtp at det nevnes rett etter foretrukken alder. 15
Tibbie Skrevet 21. januar 2016 #12 Skrevet 21. januar 2016 Vel, her det det nok en mann som ønsker noe eye candy, en flørt eller bare en kvinnelig samtalepartner - og ikke bare et rent bad. Men jeg tviler på at han selv er i aldersgruppen 22 - 28 år Det er vel lov det, i og med at de fleste oppegående kvinner skjønner at denne mannen er interessert i mer. Jeg ville nok ikke ha søkt jobb hos han (kanskje etter et positivt inntrykk etter litt googling. Høhø )
Gjest gjestvest Skrevet 21. januar 2016 #13 Skrevet 21. januar 2016 (endret) 14 timer siden, Lady Stardust skrev: Hm, jeg tolker det som at det er husholdersken som skal være ugift, slank og høy, også mtp at det nevnes rett etter foretrukken alder. Isåfall ville dette vært en stor tabbe. For da snakker vi betaling mot en annen type tjeneste, som er ulovlig. Jeg tror neppe noen med noe vett ville gått ut med noe slikt i en avis med fullt navn. En stor avis som dette hadde heller ikke villet la seg forbinde med slike ulovligheter. Endret 22. januar 2016 av gjestvest
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #15 Skrevet 21. januar 2016 Det er merkelig om denne annonsen er seriøs, med tanke på at det kun er 5 stk med det navnet i Bergen. Er det ikke mulighet for at det er en tulle-annonse? Anonymkode: 09c35...80f 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #16 Skrevet 21. januar 2016 35 minutter siden, gjestvest skrev: Det er nettopp det. Han har ikke " outet " seg selv. Det er seg selv han omtaler som: " Ikke gift, slank og høy ". Det er mest sannsynlig også grunnen til at avisen også har tillatt annonsetrykk. Nei han vil at hun skal være ugift, slank og høy. Anonymkode: ca263...a8d 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #17 Skrevet 21. januar 2016 11 minutter siden, gjestvest skrev: Isåfall vil dette være en stor tabbe. For da snakker vi betaling mot en annen type tjeneste, som er ulovlig. Velkommen etter... Anonymkode: ca263...a8d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #19 Skrevet 21. januar 2016 37 minutter siden, gjestvest skrev: Det er nettopp det. Han har ikke " outet " seg selv. Det er seg selv han omtaler som: " Ikke gift, slank og høy ". Det er mest sannsynlig også grunnen til at avisen også har tillatt annonsetrykk. Hei Jeg tenkte på outing av fornavnene til mannen En annen sak, er at denne annonsen kan være ubehagelig for de 4 andre i den byen som har de samme 2 fornavnene, dersom annonserende mann ikke har skrevet etternavnet sitt i avisannonsen da. Anonymkode: 09c35...80f 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #20 Skrevet 21. januar 2016 Vel, kanskje hun må være høy av praktiske grunner: slik som å nå opp til de øverste skapdørene m.m. Anonymkode: 09c35...80f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå