Gå til innhold

Er kuken min for liten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sorry damer, ingen bilde. Legger ikke ut bilde av tissefanten min på nett. Har lært at det ikke er lurt å gjøre. 

Har sett at mange damer på kg liker stor kuk? (Kanskje menn som troller også, vet ikke). Hva mener dere er stor nok da? Er min på 17 cm for liten? Eller må den være 20+? Det er jo så mange menn som lyver om størrelsen sin og sier den er 22 cm eller mer. Hvorfor? For damene liker den over 20 cm? 

Jeg har aldri hørt at min er for liten, ikke bryr jeg meg så mye om størrelse heller om den er for stor eller for liten, og er fornøyd jeg. Brukbar er den også. Det som er viktigst vel? Men litt nysgjerrig på hva kg damene liker? Hvor stor må en kuk være eller gir dere faen i størrelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det ikke ei jente som sa den var for liten?

Anonymkode: 0915d...720

Skrevet

Det er da ikke lite med 17 cm. Det holder lenge det, er veldig få som har noe særlig større enn det. Så det må du være fornøyd med, Dessuten har tykkelsen også noe å si, ikke bare lengden.

Anonymkode: 5aa70...a7c

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Aye skrev:

Sorry damer, ingen bilde. Legger ikke ut bilde av tissefanten min på nett. Har lært at det ikke er lurt å gjøre. 

Har sett at mange damer på kg liker stor kuk? (Kanskje menn som troller også, vet ikke). Hva mener dere er stor nok da? Er min på 17 cm for liten? Eller må den være 20+? Det er jo så mange menn som lyver om størrelsen sin og sier den er 22 cm eller mer. Hvorfor? For damene liker den over 20 cm? 

Jeg har aldri hørt at min er for liten, ikke bryr jeg meg så mye om størrelse heller om den er for stor eller for liten, og er fornøyd jeg. Brukbar er den også. Det som er viktigst vel? Men litt nysgjerrig på hva kg damene liker? Hvor stor må en kuk være eller gir dere faen i størrelse?

Den er sikkert søt ;)

Anonymkode: 54d43...6a7

• Liker 5
Skrevet (endret)
Den 21.1.2016 at 22.05, AnonymBruker skrev:

Var det ikke ei jente som sa den var for liten?

Anonymkode: 0915d...720

Kan godt være. Jeg husker ikke. Er så mye å tenke på. 

Den 21.1.2016 at 22.08, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke lite med 17 cm. Det holder lenge det, er veldig få som har noe særlig større enn det. Så det må du være fornøyd med, Dessuten har tykkelsen også noe å si, ikke bare lengden.

Anonymkode: 5aa70...a7c

Enig at tykkelse har noe å si :) Hjelper ikke med en lang kuk hvis den er syltynn ;) 

innlegget er ryddet for svar til slettet sitat.

- pavilion, mod

Endret av Pavilion
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er sikkert søt ;)

Nei søt er den absolutt ikke! :ohmy: En kuk er ikke søt!

Skrevet

Størrelsen spiller liten rolle så lenge mannen er flink til å bruke den :P

Skrevet

For et knøtt. Må bruke pinsett for å fiske den frem jo. Må ha minst 20 pluss. En neger jeg hadde meg med hadde 28,7 cm, det var saker det! 

Anonymkode: 9a894...9e9

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For et knøtt. Må bruke pinsett for å fiske den frem jo. Må ha minst 20 pluss. En neger jeg hadde meg med hadde 28,7 cm, det var saker det! 

:laugh:

Skrevet

Svaret er vel om du synes den er for liten, så er den vel det. Stol på deg selv. Hva vet vel damer om peniser? 

Anonymkode: 5e4de...b15

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Svaret er vel om du synes den er for liten, så er den vel det. Stol på deg selv. Hva vet vel damer om peniser? 

Anonymkode: 5e4de...b15

Ja, hva kan det være tro. :klo:

Anonymkode: 29877...6eb

• Liker 1
Skrevet

Ærlig talt; jeg aaaneeeer ikke hvor mange cm pikken til eksmannen min er, eller min nåværende. Det er da ikke noe jeg verken spør om eller fisker fram et målebånd fra nattbordskuffa for å sjekke?!?!  Pleier virkelig menn å si det uoppfordret til damene de ligger med; "min kuk er 16, 5 cm".?!?

Bryr meg ikke, så lenge den er hard.

Anonymkode: 60e0f...54c

• Liker 4
Skrevet
26 minutter siden, Aye skrev:

jepp.

Ingen ønsker en monsterkuk, eller "a wall of flesh" som samantha i sex and the city sier, men ingen ønsker en mikroskopisk sak heller. Alt imellom er vel bra. DESSUTEN kommer det an på dama, noen er trange - andre er større og da er det jo etter behov.

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt; jeg aaaneeeer ikke hvor mange cm pikken til eksmannen min er, eller min nåværende. Det er da ikke noe jeg verken spør om eller fisker fram et målebånd fra nattbordskuffa for å sjekke?!?!  Pleier virkelig menn å si det uoppfordret til damene de ligger med; "min kuk er 16, 5 cm".?!?

Bryr meg ikke, så lenge den er hard.

Anonymkode: 60e0f...54c

Nei jeg har aldri sagt størrelsen til de jeg ligger med. Ikke uten de spør meg. Ei venninne ville måle den en gang da.

Endret av Aye
Gjest -Tricia-
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjeden har ikke plass til halve engang, så dumt at halve tissefanten må være utenfor å gå glipp av all moroa, da :laugh:

Jeg trenger ikke en megalang svart en for å være fornøyd, jeg er mer enn fornøyd med en normal hvit en på 13,12 cm.

http://forskning.no/2015/03/hvor-lang-er-en-vanlig-penis

Skrevet
1 time siden, Aye skrev:

Nei søt er den absolutt ikke! :ohmy: En kuk er ikke søt!

Sammenlignet med min som er tre centimeter lengre enn din og med en heftig omkrets så ser den nok søt ut. Forskjell på kuk og tissefant ;)

• Liker 2
Skrevet

Så lenge den ikke ligner på en kvist duger den nok..

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er fornøyd, hvorfor spør du da?

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sammenlignet med min som er tre centimeter lengre enn din og med en heftig omkrets så ser den nok søt ut. Forskjell på kuk og tissefant ;)

Det skal føles deilig å ha en penis inni seg, ikke å bli maltraktert av en monsterpenis med "heftig" omkrets.

Edit: Jeg var nok litt for krass, var ikke ment sånn. Det finnes noen for alle ;).

Endret av Arabella

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...