Fredsmegleren Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Jeg har bestandig hatt litt rødtoner i håret, altså en veldig blond strawberry-blonde farge. Håret mitt er naturlig og har aldri blitt farget, stripet, bleket, ja dere skjønner tegningen. Likevel forandrer hårfargen seg i løpet av året, lysere om sommeren og mørkere om vinteren. Nå sitter jeg med en "ettervekst" av vinterhår helt ned til ørene, og sommerhår langt ned på ryggen. Har så lyst på en konstant farge på håret mitt, altså lik farge på tupper som i hodebunnen, og gjerne en litt mer askeblond farge. Blåshampo ser ikke ut til å fungere på meg (har prøvd ut Bleach blondes og Björn Axen + balsamene som fulgte med), får absolutt ikke noe resultat uavhengig om jeg sitter med shampoen/kuren i 10-60 min. Finnes det noen produkter som får vekk denne "etterveksten" og som gjør håret mitt mer askeblondt uten å vaske håret med blå shampoer i flere uker? Ønsker ikke en lilla eller gråfarge på håret, bare å lysne det opp. Skal til frisøren i mars og få klippet av 1-2 dm på håret så hvis hårprodukter ikke er tilstrekkelig kan jeg sikkert få gjort noe der. Hva skal jeg i så fall be om? Vil ikke ende opp med platinablondt ihjelbleket hår hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå