♥Missy♥ Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Hva slags produkter anbefaler dere mot dette? Mitt hår krøller seg på toppen av hodet i fuktig vær, og jeg får "antenner" alle veier. Samtidig er jeg sensitiv mot enkelte hårprodukter og foretrekker god kvalitet. Noen tips?
♥Missy♥ Skrevet 25. januar 2016 Forfatter #2 Skrevet 25. januar 2016 Ingen som har dette problemet tydeligvis
JegErHemmelig Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 "Tame frizz" av KMS. Pass på at du ikke bruker for mye, for da kan håret bli fett. Men egentlig så foreslår jeg at du løper til frisøren og spør pent:D De har garantert et forslag, hvor de også tar hårtypen din i betraktning. :D
♥Missy♥ Skrevet 27. januar 2016 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2016 Har spurt mange frisører og kjøper kun hårprodukter der, blir litt oppgitt av at ingen kan hjelpe meg. Synes ikke de har så mye kunnskaper. Spesielt ikke da jeg var på jakt etter hårshampoo til min type hår, endte med å bruke mange tusen på noe som gjorde at det klødde helt hinsides i hodet på meg
retorikkqueen Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 Redken har masse gode produkter for frizzy hair, både balsam, sjampo, kur og leave-in.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #6 Skrevet 28. januar 2016 Jeg behandler håret med keratin kjøpt gjennom ebay. Det roer håret, retter det litt og forhindrer frizz! Jeg har aldri fått hjelp mot frizz av noe jeg ble anbefalt hos frisøren. Anonymkode: c524a...1d8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #7 Skrevet 29. januar 2016 Den 28.01.2016 at 12.26, AnonymBruker skrev: Jeg behandler håret med keratin kjøpt gjennom ebay. Det roer håret, retter det litt og forhindrer frizz! Jeg har aldri fått hjelp mot frizz av noe jeg ble anbefalt hos frisøren. Anonymkode: c524a...1d8 Søker man bare på Keratin? Anonymkode: 9bea4...44c
Sjay Skrevet 29. januar 2016 #8 Skrevet 29. januar 2016 (endret) Jeg har hatt god erfaring med produktene fra Aussie som selges på Vita, bruker hårkuren og håroljen(likte ikke sjampoen). En litt dyrere variant som er veldig god er "Young again" hårolje fra Kevin Murphy (fås på nett eller hos frisører). Dessuten kan jeg anbefale sjampo fra Giovanni (smooth and silk), samt kurene i samme merke som heter "Smooth as silk Xtreme" og "Nutrafix hair Reconstructor". Endret 29. januar 2016 av Sjay
Cathj Skrevet 30. januar 2016 #9 Skrevet 30. januar 2016 (endret) Jeg ville testet en hårolje i fuktig hår. Eller eventuelt en hårkur. Krøllete hår er naturlig tørrere enn rett hår, og håret blir ofte frizzy fordi det er tørt. Hårkur kan du lage selv, av naturlige ingredienser. Anbefaler Redken Diamond Oil hvis du er interessert i olje. Den er ikke veldig tung, og jeg kan bruke den (med måte!) både i tørt og vått hår, uten at håret blir fett. HER En fin hårkur er f.eks.: 2 bananer 2 ss olivenolje 2 ss honning Bruk blender, pass på at det er en jevn "røre" (hvis ikke vil det sitte igjen bananbiter i håret som er vanskelige å få ut), smør det i håret. Det lønner seg å ta en badehette på hodet, for dette kan bli grisete. Dette kan du ha i håret så lenge du vil, det vil ikke skade noe. Det begynner etter hvert å renne, så da pleier jeg å vaske det ut. Du må vaske håret etterpå. Endret 30. januar 2016 av Cathj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå