AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Hei Jeg bruker en øyenbrynspenn fra h&m, og den er jeg veldig fornøyd med. Den har jeg hatt i 1,5 år(!), og siden den bare kostet rundt en 50-lapp er det ikke mye å klage på. Men nå finner jeg den ikke. Ei venninne av meg sa at de skulle slutte å selge dem..? Sååå, da trenger jeg tips! Jeg må bare markere litt på øyenbrynene mine. Så er ikke store greiene som skal til. Hvor kjøper dere sminke til øynenbrynene? Send gjerne link, og fortell litt om produktet. Jeg er ikke så flink med sminke Er det noe jeg absolutt burde styre unna? Anonymkode: 3f15f...b83
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 Litt dårlig forklart. Jeg har hatt pennen i 1,5 år, men da jeg skulle kjøpe ny fant jeg ingen. De ansatte var ikke mye til hjelp heller. TS Anonymkode: 3f15f...b83
Drømmern Skrevet 21. januar 2016 #3 Skrevet 21. januar 2016 Jeg pleide også å bruke den. Bruker nå dette fra makeupmekka: http://www.makeupmekka.no/collections/oyebryn/products/all-in-one-brow-palette Det er veldig lett å bruke, fin farge og holder hele dagen.
Djungelvrål Skrevet 21. januar 2016 #4 Skrevet 21. januar 2016 Blink eyebrowmousse i lys brun og en myk vannfast brun øyekajal fra Gosh som jeg forsiktig farger selve hårene med. Syns det er stygt når brynene er tegnet på så unngår det.
Gjest førstedamen Skrevet 21. januar 2016 #5 Skrevet 21. januar 2016 Bruker litt øyenbrynsgele av og til, men ellers trenger jeg INGENTING. Takket 6D microblanding som frisøren min ordner på meg. Litt dyrt men det varer i flere år og ser ikke ut som tattoverte sterke bryn men helt natulig. Hadde forferdelig tynne bryn før. Anastasia har en veldig godt øyenbryns penn. Ser blandtannet at Kim Kardashian ambefaler den x)
MissPierce Skrevet 21. januar 2016 #6 Skrevet 21. januar 2016 Kjøpte ny penn på H&M i går, og det er samme typen som jeg alltid har brukt. Men den har nytt utseende.
Olive_North Skrevet 21. januar 2016 #7 Skrevet 21. januar 2016 Hovedsakelig brynblyanten til Isadora den er god. Til fest lager jeg omriss med eyelure eyebrow ink for å få de litt mer markerte. Falt tilbake på isadora etter å ha prøvd diverse fra eyelure og anaztasia.
FantasDick Skrevet 21. januar 2016 #8 Skrevet 21. januar 2016 De har blyantene på H&M enda, men alle sminkeproduktene har fått nytt design (og pris). Synes de nye er litt mykere enn de gamle, ellers helt like. 1
Gjest incognita Skrevet 21. januar 2016 #9 Skrevet 21. januar 2016 Smashbox brow tech to go. Har feid over alle øyenbrynsblyantene som eksisterer, er nå gift med denne på fjerde året.
Florence Skrevet 21. januar 2016 #10 Skrevet 21. januar 2016 Fyller i litt med en øyenskygge fra en palett jeg har
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #11 Skrevet 21. januar 2016 Jeg bruker et sånn pudder-brow-kit fra Anastasia, også bruker jeg også brynspennen dere stil fest for å få litt mer definisjon. Dyr, men er veldig fornøyd med produktet. Drøy i bruk også, jeg tror jeg har hatt min i over 2 år, og den er ikke halvtom enda enda jeg bruker den hver dag. Anonymkode: 73b99...8cb
Sandie Skrevet 21. januar 2016 #12 Skrevet 21. januar 2016 Bruker Brow-wiz pennen fra Anastasia + gel og brynpudder i samme merke.Noen ganger bruker jeg pudder fra Smashbox,siden det fra Anastasia egentlig er litt for mørkt for meg.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #13 Skrevet 21. januar 2016 Byttet fra penn til pudder og så nå til dip brow. Er mest fornøyd med sistnevnte Anonymkode: d2e91...a19
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #14 Skrevet 21. januar 2016 Har selv alltid brukt h&m sin øyenbrynspenn, men når de lanserte på nytt, så er den nye pennen mye mykere. Så for tiden tester jeg ut billion dollar brows, som jeg så langt er fornøyd med:) der følger det med blyant, gelé, highlight og concealer(?) og en kost. Brynene holder lenge. Det må bestilles online da Anonymkode: b5f43...2ed
Gjest Honeyblossom Skrevet 21. januar 2016 #15 Skrevet 21. januar 2016 Bruker H&M sin (den gamle) og er fornøyd med den. Har 3/4 igjen av den så den holder en god stund til Til dere som bruker den nye; hva mener dere med at den er mykere? Blir resultatet dårligere eller er det vanskeligere å påføre den?
Darkannie Skrevet 21. januar 2016 #16 Skrevet 21. januar 2016 Anastasia highlighting brow kit. Aldri mer penn eller blyant! Skulle ønske jeg visste dette for 15 år siden!
fresia Skrevet 21. januar 2016 #17 Skrevet 21. januar 2016 jeg bruker også H&M sin gamle øyenbrynsblyant, men veksler litt mellom den og Anastasia Brow Wiz. har også Anastasia Dipbrow Pomade, men har ikke begynt å bruke den enda. jeg bruker den fra H&M i fargen blonde og den nye øyenbrynsblyanten finnes ikke i denne fargen, så når den er brukt opp blir det bare Anastasia på meg..
Gjest Mythic Skrevet 21. januar 2016 #18 Skrevet 21. januar 2016 1 time siden, Florence skrev: Fyller i litt med en øyenskygge fra en palett jeg har Det gjør jeg også. Hadde aldri tenkt at det var en mulighet, før frisøren min gjorde det etter å ha frisert brynene mine.
hittah Skrevet 21. januar 2016 #19 Skrevet 21. januar 2016 1 time siden, Florence skrev: Fyller i litt med en øyenskygge fra en palett jeg har Jeg også. Er ikke så flink med blyant, blir for voldsomt på meg.
MissPierce Skrevet 21. januar 2016 #20 Skrevet 21. januar 2016 46 minutter siden, Honeyblossom skrev: Bruker H&M sin (den gamle) og er fornøyd med den. Har 3/4 igjen av den så den holder en god stund til Til dere som bruker den nye; hva mener dere med at den er mykere? Blir resultatet dårligere eller er det vanskeligere å påføre den? Den nye er litt mykere, men løsere det lett med å være lettere på hånden. Samt at jeg etter å ha spisset den drar den mot ett papir. Sånn at jeg får en flat side som gir mindre farge om gangen. For meg holder det ikke med kun bryn pudder, da jeg har lite hår i fronten på bryna mine til tider. Mister hår og vipper på ene siden i perioder. Så med bare pudder blir det ikke pent 😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå