lillekattepus Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Jeg liker ikke å kaste mat, men nå har det seg sånn at jeg har glemt av en kjøttdeig som gikk ut på dato for 5 dager siden. Pakken er ikke åpnet og kjøttet ser fint ut. Hvis det lukter greit, er det trygt å spise da? Jeg er vanligvis ikke redd for å spise utgått mat, men er litt mer nøye med kjøtt. Jeg har kylling jeg kan bruke i stedet, så er ikke akkurat krise.
Florence Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 Jeg tror at hvis den lukter fint så går det greit, tror de setter datoene med et visst slingringsmonn. Men er usikker
lillekattepus Skrevet 21. januar 2016 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2016 Ok! Da tar jeg sjansen dersom det lukter godt! Blir taco i dag, nam nam!
Atea Skrevet 21. januar 2016 #5 Skrevet 21. januar 2016 32 minutter siden, lillekattepus skrev: Jeg liker ikke å kaste mat, men nå har det seg sånn at jeg har glemt av en kjøttdeig som gikk ut på dato for 5 dager siden. Pakken er ikke åpnet og kjøttet ser fint ut. Hvis det lukter greit, er det trygt å spise da? Jeg er vanligvis ikke redd for å spise utgått mat, men er litt mer nøye med kjøtt. Jeg har kylling jeg kan bruke i stedet, så er ikke akkurat krise. Jeg ville ikke spist det siden det er kjøttdeig. Hadde det vært biff ville jeg tatt sjansen. Man kan ikke lukte om maten er sur, hvis den ikke holder på å bli grønn.
Nynne 89 Skrevet 21. januar 2016 #6 Skrevet 21. januar 2016 (endret) luktern greit, smakern greit Jeg antar at dette er ku. Hadde det vært kylling eller svin, ville jeg ikke tatt sjansen Endret 21. januar 2016 av Nynne 89
Jerry Lee Skrevet 22. januar 2016 #7 Skrevet 22. januar 2016 Den burde være grei. Men du ser, lukter og smaker om/at den ikke er det.
PaperFlower Skrevet 22. januar 2016 #8 Skrevet 22. januar 2016 Jeg har nå lyst på en oppdatering. Var den grei å spise tro? Er du like frisk og rask som før du spiste den kjøttdeigen? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå