AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Tenkte å overaske kjæresten med å ta kontroll i senga. Tenkte å kjøpe tau og bitte han fast for så å kjøre på til han kommer. Til vanlig er det han som er sjefen i senga, men vet han tenner veldig på at jeg skal ta kontroll. Men problemet er; i senga er det ingenting å bitte han fast i, det er bare en rammemadrass. Så er det noen som har peiling på dette og som har tips å komme med? Tanken er at jeg skal ver på toppen. Er det noen andre stillinger som jeg kan ta kontroll i?? Anonymkode: fe89d...0de
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 Jeg kjøpte for noen år siden et sånt sett på Kondomeriet som man fester under overmadrassen også henger de greiene frem.. Jeg kan ikke ordlegge meg nå tydeligvis, men sjekk på Kondomeriet, de har sånn for rammemadrasser der. Var en del av 50 shades of grey serien, vi brukte dette settet mange ganger og det fungerte bra. Anonymkode: f3f2f...2ae
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #3 Skrevet 21. januar 2016 En finner masse billig som fungerer veldig bra på ebay. Kjøpte et sett der som en tar under sengen/overmadrassen som går til både armer og bein. Kostet meg bare 60kr. Anonymkode: 45361...954
stan Skrevet 21. januar 2016 #4 Skrevet 21. januar 2016 Det er mulig du ikke trenger å binde han fast, bare bind sammen armene og gi han bind for øynene. Hvis han ikke har blitt bundet før kan det være nok første gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå