Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt klønete overskrift, men here goes:

Babyen min nærmer seg 7 måneder nå. De siste dagene har jeg hatt utrolig mye murringer som minner om menssmerter, noe jeg aldri har slitt med tidligere. Jeg har imidlertid ikke fått tilbake mensen igjen etter fødsel, så da stusser jeg litt på hva det kan være. Vi måtte til med prøverør for å få førstemann, og har dermed ikke brukt prevensjon etter fødsel (que sera sera, kommer det en til er det bare topp). Til tross for hvor usannsynlig det er at jeg nå plutselig skulle blitt gravid uten intervensjon har jeg for sikkerhets skyld tatt opptil flere g-tester, som alle har vært negative.

Noen som har opplevd noe liknende, eller som har en teori om hva alle disse murringene kan dreie seg om? Er det mensen som er "på vei" men som melder sin ankomst lang tid i forveien? :vetikke: Har verken slitt med pms eller menssmerter før graviditeten, så satser på at noen andre har erfaring her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være kroppen prøver å komme i gang med menstruasjon igjen ja, ikke godt å si. Jeg minns jeg opplevde det et par dager før jeg fikk første tegnet på mens. Hvis det ikke gir seg og mensen heller ikke dukker opp, kanskje greit å la gynekolog se? 

Jeg begynte å merke eggløsning da syklusen var i gang igjen, med smerter nederst i magen. Aldri merket noe til eggløsningen før 

Anonymkode: 44a6b...d9d

• 7 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Kan jeg spørre om murringene endte med at mensen kom tilbake? Jeg har AKKURAT like smerter som du beskriver nå, og det er såå utrolig vondt. Magen står på spreng og jeg føler meg rett og slett ikke vel😅 Da vil jeg like så godt bare få mensen og bli ferdig med det enn å leve som dette lenge🫣 Datteren min er 10 mnd og jeg trapper noe ned på ammingen om dagen…

Anonymkode: 9643f...f3a

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være el-smerter da? Etter fødsel kjente jeg veldig godt eggløsning, og syns det er ganske likt menssmerter. 

Anonymkode: 9da47...270

Skrevet

Jeg har også lurt på det, men får bare negativ el-test.. Er heller ingen andre tegn som el-slim.. Frustrerende dette 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...